کدخبر : 2309 تاریخ انتشار :
A

کیلیان امباپه لاکپشتی به سمت رئال‌مادرید

کیلیان امباپه لاکپشتی به سمت رئال‌مادرید

مهلت دو هفته‌ای لوس‌بلانکوس به ستاره فرانسوی 15 ژانویه به پایان می‌رسد.

به گزارش ورزش 360، از هفته گذشته اخبار پیوستن کیلیان ام باپه به رئال مادرید بار دیگر به تیتر یک خبرگزاری‌ها تبدیل شده است. به نظر رئال مادرید برای آخرین بار اقدام به جذب ام‌باپه کرده و به این ستاره فرانسوی 15 روز فرصت داده تا پاسخ نهایی خود را اعلام کند. کیلیان ام باپه حداکثر تا 15 ژانویه وقت دارد به پیشنهاد رسمی لوس‌بلانکوس پاسخ مثبت بدهد، در غیر این صورت درهای سانتیاگو برنابئو برای همیشه به روی او بسته خواهد شد. 

حال به ادعای ادو اگیره از ال چرینگیتو، کیلیان ام باپه در شهر مادرید خانه‌ای خریداری کرده است. ستاره فرانسوی می‌خواهد آخرین فرصت پیوستن به رئال مادرید را غنیمت بشمارد و بالأخره به این پرونده فرسایشی 5 ساله پایان دهد. گفته می‌شود سران لوس‌بلانکوس در ساعات پایانی شب تماس‌هایی مستقیم با ام باپه برقرار خواهند کرد. قرارداد کیلیان ام باپه با پاری سن ژرمن تابستان 2024 به پایان می‌رسد و او تا کنون اقدامی جهت فعالسازی بند تمدید قرارداد یک ساله خود نکرده است.

 

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار