کدخبر : 22924 تاریخ انتشار :
A

لیونل مسی: هدف اول تیک خورد، بریم برای بعدی!

لیونل مسی: هدف اول تیک خورد، بریم برای بعدی!

لیونل مسی از کسب جام ساپورترز شیلد به همراه اینترمیامی خوشحال است و می‌خواهد به موفقیت‌های بیشتر با این تیم دست پیدا کند.

به گزارش ورزش 360، اینترمیامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه مقابل کولمبوس کرو با دو گل لیونل مسی در کنار گلزنی لوئیس سوارز با نتیجه 3-2 برنده شد و به عنوان بهترین تیم جدول رده بندی فصل ام‌ال‌اس، جام ساپورترز شیلد را به دست آورد. 

مسی که با این موفقیت چهل و ششمین جام دوران حرفه‌ای خود را کسب کرده می‌گوید رکوردها و آمار فردی برای او در درجه دوم اهمیت است و به دنبال موفقیت‌های بیشتر با اینترمیامی است.

لیونل مسی پس‌ از برتری تیمش درباره کسب عنوان قهرمانی گفت:"بابت این تیم بسیار خوشحالم. همانطور که در ابتدای فصل گفتیم، می‌دانستیم تیمی داریم که توانایی رقابت را دارد. ما از ابتدا مسئولیت‌پذیر بودیم، چون بازیکنانی داریم که می‌توانند این کار را انجام دهند."

گلزنی؟

خوشحالم که گل اول را به ثمر رساندم، حالا به اتفاقات بعدی فکر می‌کنیم.  امروز با یک حریف قدرتمند روبرو شدیم، قهرمان سابق، تیمی عالی و کاملا منظم.

اخراج بازیکن حریف؟

حتی با اخراج یک بازیکن هم ما متضرر شدیم، اما تا انتها ادامه دادیم و این نشان دهنده قدرت تیم ماست.

آمادگی برای مسابقات بعدی؟ 

دستیابی به رکورد در درجه دوم اهمیت قرار دارد، اما هدف اصلی محقق شده است. اکنون ما روی آنچه در آینده پیش می‌آید، تمرکز می‌کنیم. ما در تمام بازی‌های خود در خانه، جایی که بسیار قوی هستیم، امتیاز بزرگی داریم و باید این را ثابت کنیم.

اینترمیامی چطور در این فرصت کم پیشرفت کرد؟

فکر می‌کنم ورود چند بازیکن مهم به تغییر تیم کمک زیادی کرده است. تاتا مارتینو هم تلاش زیادی کرده و اگر مصدومیت‌ها هم نبود، وضعیت بهتری داشتیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار