کدخبر : 22914 تاریخ انتشار :
A

46امین قهرمانی لیونل مسی در دوران حرفه ای

46امین قهرمانی لیونل مسی در دوران حرفه ای

فوتبال آمریکا در شرایطی دنبال شد که تیم اینترمیامی با درخشش زوج مسی و سوارز در شبی که یک اخراجی و یک پنالتی از دست رفته برای کلومبوس‌ رقم خورد، این تیم را شکست داد.

به گزارش ورزش 360، لیگ به گزارش ایرنا، رقابت‌های لیگ MLS آمریکا بامداد امروز پنجشنبه پیگیری شد که طی آن تیم اینترمیامی در دیداری خارج از خانه به مصاف کلومبوس‌کرو رفت. در این بازی لیونل‌مسی فوق ستاره آرژانتینی بازهم به کمک اینترمیامی آمد و با زدن ۲ گل در دقایق پایانی نیمه نخست، تیم خود را با برتری راهی رختکن کرد.

در شروع نیمه دوم دیگو روسی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا امیدها به اردوی کلومبوس‌کرو بیاید اما این‌بار لوئیس سوارز میامی را پیش انداخت تا اختلاف یکبار دیگر به دوگل برسد.

در دقیقه ۶۱ میزبان به گل رسید و کوچو از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند اما اخراج کاماچو تنها ۲ دقیقه بعد از این گل که با دریافت کارت زرد دوم همراه بود، شرایط را برای میزبان سخت کرد.

در دقیقه ۸۴ کوچو فرصت داشت تا میزبان را از یک شکست خانگی نجات بدهد اما ضربه پنالتی او این‌بار راهی به چارچوب دروازه حریف نداشت تا اینترمیامی ۳ بر ۲ برنده شود.

با این اوصاف اینترمیامی که ستارگانی چون لیونل مسی، لوییس سوارز، جوردی آلبا و بوسکتس را در اختیار دارد، با صدرنشینی مقتدرانه راهی پلی‌آف شد.

photo_2024-10-03_06-24-56

اینترمیامی که در فصل 2023 یکی از بدترین رکوردهای لیگ آمریکا را به ثبت رسانده بود به لطف حضور مسی و رفقا قهرمان فصل عادی 2024 شد.

مراحل حذفی MLS از 20 روز دیگه شروع خواهد شد و اینترمیامی به دلیل قهرمانی در فصل عادی، تمام مسابقاتش را در خانه برگزار خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار