کدخبر : 22608 تاریخ انتشار :
A

عکس | عروسی پرستاره جان لوئیجی بوفون و خانوم خبرنگار

عکس | عروسی پرستاره جان لوئیجی بوفون و خانوم خبرنگار

لوئیجی بوفون دروازه بان سابق یوونتوس و روزنامه نگار و مجری تلویزیون پس از ده سال با هم ازدواج می کنند!

جیجی بوفون دیروز با ایلاریا دامیکو ازدواج کرد. مراسم عروسی در ویلا اولیوا در سن پانکرازیو در تپه های لوکا برگزار شد. 

در میان مهمانان مونیکا بلوچی و پارتنرش تیم برتون، الساندرو نستا، لوچانو اسپالتی، آندره آ آنیلی، زوونیمیر بوبان، بپه برگومی و همچنین تیم بی بی سی: لئو بونوچی، آندره آ بارزالی و جورجو کیلینی حضور داشتند.

عروسی حضرت بوفون و بانو ایلاریا د'امیکو با یک مراسم مدنی در منطقه لوکا، به طور دقیق، در سان پانکرازیو، در اقامتگاه باشکوه قرن پانزدهمی ویلا اولیوا که بر منظره ای خیره کننده از تپه ها مسلط است، برگزار می شود. ویلا حداکثر 20 نفر را در خود جای می دهد. دارای استخر بزرگ، زمین تنیس و محوطه ای برای بازی والیبال و فوتبال پنج نفره است. خانه لیمو می تواند حداکثر 200 نفر را در خود جای دهد.

photo_2024-09-24_10-11-32

فرانچسکا فوگار، نویسنده، روزنامه نگار و مجری دوست این زوج، برای اجرای مراسم انتخاب شده است. شاهدان بوفون آلساندرو نِستا، پائولو لوچی و جیانلوکا باکارینی خواهند بود. در حالی که بانو ایلاریا, مونیکا بلوچی، جورجیا کاوازانو و روزنامه نگار آنجلا پدرینی را انتخاب کرده است. رویداد امروز محدود به حضور چند دوست صمیمی است و رویدادی که برای فردا در نظر گرفته شده است بسیار بزرگتر است: یک برانچ (میز غذای بزرگ) در فورته دی مارمی، در مکانی مشرف به دریا، با دوستان بسیاری.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار