کدخبر : 22444 تاریخ انتشار :
A

برنامه‌های ویژه هواداران اتلتیکومادرید برای حمله به وینیسیوس

برنامه‌های ویژه هواداران اتلتیکومادرید برای حمله به وینیسیوس

به نظر می‌رسد که وینیسیوس جونیور قرار است شب سختی را در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برابر اتلتیکو مادرید در پیش داشته باشد.

به گزارش ورزش 360، رئال مادرید یکشنبه هفته آینده باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو روبروی اتلتیکو مادرید به میدان برود تا دربی شهر مادرید را برگزار کند که همیشه از هیجان و البته تنش و جنجال بسیاری برخوردار است.

بولت مس رفسنجانتقابل این دو تیم در چند فصل اخیر بیشتر تحت تاثیر درگیری هواداران اتلتیکو با وینیسیوس جونیور بوده و توهین‌های نژادپرستانه صورت گرفته به این ستاره رئال مادرید از سوی هواداران تیم حریف بارها با انتقادهای شدیدی مواجه شده و حتی جریمه‌هایی را هم برای توهین کنندگان به همراه داشته است.

اما به نظر می‌رسد که مدیران فوتبال اسپانیا و همچنین نیروهای امنیتی این کشور نتوانسته‌اند به صورت کامل این موضوع را مدیریت کنند و حالا بعضی از هواداران اتلتیکو در حال منتشر کردن تصاویری هستند که نشان می‌دهد خودشان را برای تکرار این اتفاق و رقم زدن شبی سخت و تلخ برای این بازیکن برزیلی آماده می‌کنند.

آنها طبق معمول همیشه تصاویری از میمون که راهکار آنها برای توهین به بازیکنان سیاه پوست مانند وینیسیوس است را به همراه دارند و از سایر هواداران خواسته‌اند که برای همراهی با آنها در این کار از ماسک استفاده کنند تا به درستی شناسایی نشوند.

وینیسیوس و دیگر بازیکنان حاضر در فوتبال اسپانیا در طول چند سال اخیر بارها نسبت به وضعیت نژادپرستی در این کشور اعتراض کرده و خواهان برخورد با آن شده بودند اما به نظر می‌رسد که شرایط همچنان مانند قبل است و تغییر خاصی در آن رخ نداده است.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار