کدخبر : 22291 تاریخ انتشار :
A

احتمال جذب دروازه‌بان جدید برای بارسلونا

احتمال جذب دروازه‌بان جدید برای بارسلونا

هانسی فلیک در کنفرانس خبری از اینیاکی پنیا حمایت کرد اما احتمال جذب دروازه‌بان جدید را هم رد نکرد.

به گزارش ورزش 360 هانسی فلیک در پی مصدومیت مارک آندره تراشتگن از اینیاکی پنیا، دروازه‌بان ذخیره تیم، حمایت کرد اما احتمال جذب دروازه‌بانی دیگر را نیز رد نکرد. تراشتگن روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و انتظار می‌رود تا ماه مِی از میادین دور باشد.

فلیک در کنفرانس خبری تأکید کرد: «اول از همه باید بگویم که ما کاملاً به اینیاکی پنیا اعتماد داریم. او به تیم آمده و بسیار حرفه‌ای عمل کرده است. نه تنها در بازی‌های پیش‌فصل، بلکه در تمرینات نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و اعتماد ما را جلب کرده است.»

با این وجود، فلیک خاطرنشان کرد که تصمیم نهایی درباره این موضوع نیازمند مشورت با کادر فنی است و افزود: «باید درباره آن صحبت کنیم. من با مربی دروازه‌بان‌ها نیز صحبت خواهم کرد تا نظر او را جویا شوم. او سال‌ها در باشگاه حضور داشته و دانش فراوانی دارد و ما برای نظر او ارزش قائلیم.»

در روزهای اخیر نام چند دروازه‌بان برای جایگزینی تراشتگن مطرح شده، از جمله کیلور ناواس، وویچخ شچنسنی و کلودیو براوو. باشگاه ۳۰ روز فرصت دارد تا یک بازیکن آزاد به عنوان جایگزین اضطراری به خدمت بگیرد، و طبق قوانین می‌تواند ۸۰ درصد از دستمزد تراشتگن را برای ثبت بازیکن جدید استفاده کند.

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار