کدخبر : 22176 تاریخ انتشار :
A

حمله هواداران آرسنال به ارلینگ هالند بعد از توهین‌های بچه‌غول!

حمله هواداران آرسنال به ارلینگ هالند بعد از توهین‌های بچه‌غول!

ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، پس از بازی شب گذشته مقابل آرسنال به میکل آرتتا کنایه زد و با گابریل ژسوس درگیری لفظی داشت.

به گزارش ورزش 360، ارلینگ هالند شب گذشته در بازی مقابل آرسنال لحظات متفاوتی را تجربه کرد و یکی از گلزنان تیمش‌ بود. در دیداری که با تساوی 2-2 به پایان رسید حواشی زیادی رقم خورد و هالند در اغلب آن‌ها نقش داشت. او در اقدامی عجیب پس از گل تساوی به آرسنال، توپ را برداشته و به سر گابریل ماگالائش زد و در درگیری با بازیکنان آرسنال به لوئیس اسکلی توهین کرد.

طبق ویدیوی جدیدی که از پایان بازی شب گذشته منتشر شده، مشخص شد که هالند گفت‌وگوی کوتاهی با میکل آرتتا داشته که به مذاق بازیکنان آرسنال خوش نیامده است.

آرسنال بعد از اخراج لئاندرو تروسار حدود 56 دقیقه با یک بازیکن کمتر در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی بازی کرد و کار سختی برای حفظ برتری‌اش داشت.

بازیکنان آرسنال با ارائه بازی دفاعی از هر فرصتی استفاده می‌کردند تا در جریان بازی تاخیر بیندازند و بازیکنان سیتی با سرعت بالا به گل تساوی نرسند.

با این حال آرسنال موفق نشد مانع از میل شکست‌ناپذیری بازیکنان سیتی شود و در دقیقه هشتم وقت‌های اضافه نیمه دوم جان استونز دروازه توپچی‌ها را باز کرد تا یاران ارلینگ هالند بازی خانگی را با شکست پشت سر نگذارند.

پس از تساوی 2-2 دو مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس، دوربین‌های اسکای اسپورت، تقابل ارلینگ هالند و میکل آرتتا و گابریل ژسوس از آرسنال را به تصویر کشیدند.

هالند در میانه میدان مقابل آرتتا قرار گرفت و چند بار به او گفت "متواضع باش". سرمربی آرسنال هیچ واکنشی به این اظهارات نداشت اما گابریل ژسوس به خودش اجازه داد تا از مربی اسپانیایی خود دفاع کند.

ژسوس مقابل هالند ایستاد و از او سوال کرد که چرا چنین اظهاراتی را مطرح کرده و مهاجم نروژی با گستاخی پاسخ او را داد.

هالند در مواجهه با ملی پوش برزیلی ادامه داد: "چی چی چی چی... در مورد چی حرف می‌زدم؟ حرف نمی‌زدم، لعنتیِ دلقک. از چی حرف می‌زنی، از اینجا دور شو دلقک لعنتی."

در همین حال آرتتا برای جلوگیری از بروز درگیری فیزیکی بن وایت و گابریل ژسوس را صدا زد و از هالند دور کرد تا این مهاجم نروژی به رفتارش ادامه ندهد.

این مهاجم به دلیل اتفاقات بازی شب گذشته از سوی هواداران آرسنال مورد انتقاد قرار گرفت و با انتشار این ویدیوی جدید شاهد موج حملات جدیدی خواهد بود.

 

 

منبع فرارو
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار