کدخبر : 22153 تاریخ انتشار :
A

واکنش رئیس‌جمهور سابق فرانسه به پاری‌سن‌ژرمن بی ستاره

واکنش رئیس‌جمهور سابق فرانسه به پاری‌سن‌ژرمن بی ستاره

رئیس جمهور سابق فرانسه در خصوص ترک ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن از این تیم صحبت کرد.

به گزارش ورزش 360، پاری سن ژرمن از زمان استقبال قابل توجه از سوی سرمایه گذاری ورزشی قطر برای پارک دو پرنس، عادت به جذب بازیگران فوق ستاره کرده است چرا که آنها از مدل جذب "کهکشانی‌ها" یعنی رئال مادرید تقلید می‌کنند.برخی از بهترین بازیکنان دوران مدرن برای غول‌ لیگ فرانسه بازی کرده‌اند که زلاتان ابراهیموویچ یکی از نام‌های شناخته‌شده آن‌هاست اما تغییر رویکرد توسط لوئیس انریکه سرمربی اسپانیایی  اعمال شده است.

نیکلاس سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه، مزایای زندگی در پاری سن ژرمن را بدون لیونل مسی، نیمار، دیوید بکام و کیلیان امباپه توضیح داد.

سارکوزی در این باره به Le Parisien گفته است: دوران PSG با ستاره‌ها بدون شک برای ایجاد یک تصویر بین المللی از این برند ضروری بود. من خوشحالی از دیدن بازی ابراهیموویچ، نیمار، مسی، بکام، امباپه را فراموش نمی کنم، واقعا استثنایی بود.

وی افزود: احتمالاً زمان آن رسیده بود که به مردم یادآوری کنیم بازی تیمی بر کیفیت یک بازیکن ارجحیت دارد. این دقیقاً فلسفه مربی فعلی است.امباپه آخرین فوق ستاره‌ای بود که در تابستان سال 2024 به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال مادرید شد.

رئیس‌جمهور سابق فرانسه خاطرنشان کرد: هفت سال در باشگاه شما نمی توانید آن را فراموش کنید.

او احساسات فوق العاده ای به ما داد. امباپه آنچه را که ما همیشه به عنوان یک وسوسه می بینیم، به تصویر می کشد. ما همیشه فکر می کنیم که چمن آن طرف سبزتر است.

می توانم بفهمم که او می خواست برود. من رویای او را درک می‌کنم، اما درک روشی که آن را انجام داد برایم دشوار است اما این انتخاب اوست.

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار