کدخبر : 22125 تاریخ انتشار :
A

برتری پرگل العین در جام باشگاه‌های جهان!

برتری پرگل العین در جام باشگاه‌های جهان!

العین امارات در مرحله نخست جام باشگاه های جهان، با نتیجه پرگل ۶-۲ از سد اوکلندسیتی نیوزلند گذشت.

به گزارش ورزش 360، در چارچوب مرحله نخست رقابت های جام جهانی باشگاه ها، تیم العین رقیب استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان، در خانه با نتیجه پرگل ۶-۲ از سد اوکلند سیتی نیوزلند گذشت و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کرد تا حریف الاهلی مصر شود‌. دیداری که در تاریخ ۲۹ اکتبر و به میزبانی مصری ها برگزار خواهد شد.

برای شاگردان هرنان کرسپو در بازی امشب مقابل اوکلند سیتی، فابیو کاردوسو،  گاساما، ماتیاس پالاسیوس، جرسون لاگوس و  سوفیانه رحیمی (۲) گلزنی کردند.

گفتنی است برنده دیدار العین و الاهلی مصر در مرحله نیمه نهایی مسابقات به مصاف قهرمان کوپا لیبرتادورس خواهد رفت که در آبان ماه مشخص خواهد شد.

این آخرین دوره رقابت های جام باشگاه های جهان با فرمت فعلی است و از سال آینده این مسابقات با حضور ۳۲ تیم و به شکل گسترده تر برگزار خواهد شد.

ضمن آنکه رئال مادرید قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا از حالا در فینال این مسابقات حضور دارد و باقی تیم ها درصورت پیروزی در مسابقات پیش رو باید با شاگردان کارلو آنچلوتی در فینال رودررو شوند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار