کدخبر : 22068 تاریخ انتشار :
A

شوک بزرگ به خانواده کریستیانو رونالدو در زادگاهش

شوک بزرگ به خانواده کریستیانو رونالدو در زادگاهش

دو سال پیش یک مرکز آموشی عالی خصوصی در پرتغال حاضر به ثبت نام فرزندان کریستیانو رونالدو نشد.

به گزارش ورزش 360، مرکز سنت جولیان در لیسبون به دلیل حفظ حریم خصوصی دانش آموزانش حاضر به پذیرش فرزندان رونالدو نشد.

امروزه کریستیانو رونالدو یکی از مشهورترین شخصیت های روی کره زمین است. ستاره پرتغالی فوتبال نه تنها یکی از بزرگترین چهره های تاریخی در ورزش است، بلکه یکی از تأثیرگذارترین و معروف ترین افراد مشهور در سراسر جهان نیز محسوب می شود، بنابراین با ایده حفظ حریم خصوصی هم برای او و هم برای خانواده اش بیگانه بوده است.

در نتیجه، همانطور که آدریانو سیلوا مارتنز، روزنامه‌نگار پرتغالی در برنامه V+Fama گزارش داد، مرکز آموزشی سنت جولیان، یکی از منحصر به فردترین و برجسته‌ترین مراکز آموزشی پرتغال، ثبت نام فرزندان کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز را ممنوع کرد. گفته شده این برای محافظت از حریم شخصی بقیه دانش آموزان بوده است.

photo_2024-09-22_13-55-31

همانطور که گزارش شده است، والدین دانش آموزان مدرسه نگران حریم خصوصی فرزندان خود هستند، زیرا ورود چنین چهره های سرشناسی می تواند روال عادی را که آنها به آن عادت کرده بودند تغییر دهد.

سیلوا مارتینز توضیح داد: «آنها نمی خواهند مدرسه به کانون اخبار دائمی تبدیل شود و فکر می کنند که حضور فرزندان این زوج، روند روزانه مرکز را تغییر می دهد.»

بنابراین، هنگامی که کریستیانو و جورجینا در سال 2022 برای ثبت نام فرزندان خود از این موسسه دیدن کردند، در شرایط سختی قرار گرفت و در نهایت پاسخ منفی شنیدند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار