کدخبر : 21897 تاریخ انتشار :
A

نظر اینزاگی در خصوص عملکرد مهدی طارمی برابر منچسترسیتی

نظر اینزاگی در خصوص عملکرد مهدی طارمی برابر منچسترسیتی

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید دوست داشته تیمش رکورد شکست‌ناپذیری منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد را بشکند.

به گزارش ورزش 360، نراتزوری با ترکیبی از حسرت و افتخار از ورزشگاه اتحاد خارج شد. آن‌ها روی موقعیت‌های متئو دارمیان و هنریک مخیتاریان فرصت‌هایی برای برتری داشتند، اما همچنین با دو ضربه سر دیرهنگام ایلکای گوندوگان در آستانه دریافت گل قرار گرفتند.

در نهایت، تساوی بدون گل مقابل قهرمان فعلی لیگ برتر باید به عنوان نتیجه‌ای بسیار مثبت در نظر گرفته شود، به خصوص در فرمت جدید لیگ قهرمانان که نتایج خارج از خانه و تفاضل گل می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

طارمی بازیکن بسیار مهمی است، او بسیار خوب کار کرد، تورام هم در وضعیت خوبی بود اما ترجیح دادم او را تعویض کنم، مهدی به ما کمک کرد.در مقابل تیم‌هایی مانند منچسترسیتی و رئال مادرید همیشه فکر می‌کنید که ممکن است گلی به ثمر برسانید، اما آن‌ها نجات پیدا می‌کنند. در آن موقعیت‌ها طارمی خوب عمل کرد و پاس را به کارلوس آگوستو داد و ادرسون یک سیو خوب انجام داد. در مورد موقعیت دارمیان هم، او گفت که صدای بارلا را از پشت سر برای پاس شنید، اما مدافع آن‌ها خوب عمل کرد وگرنه آن موقعیت تبدیل به گل می‌شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار