کدخبر : 21801 تاریخ انتشار :
A

شورش فونسکا علیه بازیکنا کیلان برنامه‌های من را اجرا نکردند!

شورش فونسکا علیه بازیکنا کیلان برنامه‌های من را اجرا نکردند!

پائولو فونسکا، سرمربی میلان،‌ معتقد است تیمش در بازی مقابل لیورپول از برنامه‌های کادرفنی پیروی نکرده است.

به گزارش ورزش 360، این مربی با دو امتیاز از سه بازی اول در سری A تحت فشار قرار داشت و امیدوار بود که با پیروزی ۴-۰ مقابل ونتزیا و سپس نتیجه خوب در مقابل لیورپول، به آرامش برسد، به‌ویژه وقتی که کریستین پولیشیچ در سه دقیقه ابتدایی بازی برابر قرمزها گلزنی کرد.

با این حال، آن‌ها دو گل مشابه از ابراهیم کوناته و ویرژیل فن دایک دریافت کردند و دومینیک سوبوسلای روی یک ضدحمله گل سوم را به ثمر رساند.

فونسکا پس از بازی گفت:«ما در برابر لیورپول بازی کردیم که تیم بزرگی است. ما خوب بازی را شروع کردیم، هم در حمله و هم در دفاع، اما سپس روی ضربات ایستگاهی دو گل دریافت کردیم که بازی را تغییر داد.»

او افزود:«ما تعادل ذهنی خود را از دست دادیم. وقتی تیم اعتماد به نفس ندارد، مشکلاتی پیدا می‌کنیم و برنامه‌ای را که در تمرین آماده کرده بودیم، انجام نمی‌دهیم. تیم پس از آن دو گل طبق برنامه ما پیش نرفت.»

او ادامه داد:«به بازیکنان گفتم، شما نمی‌توانید در این نوع بازی‌ها این اشتباهات را مرتکب شوید. در عین حال، باید اعتراف کنم که لیورپول در حال حاضر تیم فوق‌العاده‌ای است. ما باید به کار خود ادامه دهیم تا نه ۲۰ دقیقه خوب، بلکه ۷۰، ۸۰، ۹۰ دقیقه فوتبال خود را بازی کنیم. بعد از اینکه گل دوم را دریافت کردیم، تیم از بازی دست کشید و پس از آن کار سخت شد.»

او درباره عملکرد ضعیف رافائل لیائو توضیح داد:«سعی کردیم لیائو را در مقابل مدافع راست آن‌ها قرار دهیم. ما یک یا دو بار در بازی این کار را انجام دادیم. برنامه‌ای که آماده کردیم این بود که رافا را در موقعیت یک به یک قرار دهیم و این کار را به سختی انجام دادیم اما با ناکامی مواجه شدیم.»

فونسکا در واکنش به سوالی در مورد اینکه ترکیب فعلی برای میلان مناسب است یا نه، پاسخ داد:«من به نظر همه احترام می‌گذارم. من فکر می‌کنم ما می‌توانیم با چندین ترکیب مختلف بازی کنیم، اما ما در دفاع خیلی ضعیف هستیم، در دوئل‌های فردی ضعیف هستیم و تصمیمات اشتباهی می‌گیریم. مشکل ما این است.»

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار