کدخبر : 21799 تاریخ انتشار :
A

اشلوت: این بهترین کادو برای تولدم بود

اشلوت: این بهترین کادو برای تولدم بود

آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول، پیروزی ۳-۱ مقابل میلان در روز تولدش را «بهترین کادوی ممکن» دانست.

به گزارش ورزش 360، اولین بازی لیورپول در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا خوب شروع نشد ولی به شکل رویایی‌ای پایان یافت. در عرض سه دقیقه کریستین پولیشیچ با یک شوت زاویه‌دار مقابل آلیسون بکر گلزنی کرد.

با این حال، در دقایق پس از آن دروازه‌بان برزیلی هیچ مزاحمی نداشت و لیورپول با دو ضربه سر تقریباً مشابه از ابراهیم کوناته و ویرژیل فن‌دایک به بازی برگشت. دومینیک سوبوسلای هم گل سوم را به ثمر رساند و لیورپول به پیروزی ۳-۱ رسید‌.

ارنه اشلوت پس از بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت:«روز فوق‌العاده‌ای بود که تولدت را در چنین استادیومی جشن بگیری و سپس پیروز شوی. بعد از پنج دقیقه این را نمی‌گفتم، اما بازی خیلی خوب پیش رفت و بهترین کادوی تولد ممکن به من داده شد.»

او افزود:«ما نشان دادیم که چقدر می‌توانیم با توپ خوب بازی کنیم. ما دوست داریم فشار زیادی به مدافعان حریف بیاوریم و خیلی تهاجمی باشیم، اما همچنین دوست داریم از عقب بازی‌سازی کنیم و موقعیت خلق کنیم. این یعنی یک تیم کامل هستیم.»

لیورپول در این فصل تحت هدایت سرمربی جدید خود، به جز شکست ۱-۰ خانگی عجیب مقابل ناتینگهام فارست در روز شنبه، تمام بازی‌ها را برده است.

اشلوت گفت:«شکست شنبه یک ضربه بزرگ بود و امشب با گل زودهنگامی که خوردیم همه تعجب کردند که قرار است بازی چگونه پیش برود. اما اگر بتوانید اینقدر خوب بازی کنید  باورنکردنی است که در خانه به فارست ببازید. برای همین باید در همه بازی‌ها این‌گونه باشیم.»

برخی از انتخاب‌های اشلوت برای ترکیب اصلی در سن‌سیرو تعجب‌برانگیز بود، او کودی خاکپو و دیوگو ژوتا را به جای لوئیس دیاز انتخاب کرد.

او توضیح داد:«من شنبه هم کودی خاکپو را بازی می‌دادم، اما او دو بازی در تیم ملی دو بازی انجام داده بود. این انتخاب‌ها مهم نیست، همه بازیکنان مهم هستند. نتیجه امروز یک نمایش و پیروزی تیمی بود تا نمایش فردی.»

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار