کدخبر : 21796 تاریخ انتشار :
A

کارلو آنچلوتی: این بچه خیلی جرأت داشت!

کارلو آنچلوتی: این بچه خیلی جرأت داشت!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از گلزنی اندریک با ضربه دیدنی ابراز رضایت کرد و از تصمیم بازیکن جوانش خوشحال است.

به گزارش ورزش 360، رئال مادرید در بازی هفته نخست دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-1 مقابل اشتوتگارت برنده شد.

در شب گلزنی کیلیان امباپه و آنتونی رودیگر، اندریک که در دقایق پایانی وارد زمین شده بود در آخرین فرصت ممکن برای رئال تصمیم گرفت به جای پاسکاری در موقعیت سه به یک، با شوت از راه دور گلزنی کند که این اقدام او موفقیت آمیز بود.  

کارلو آنچلوتی درباره این دیدار گفت:"من بیش از 200 بازی را به عنوان مربی در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده‌ام و به یاد نمی‌آورم که حتی یکی از آن‌ها آسان بوده باشد. همیشه باید در ابتدای فصل بجنگید، دقیقا همان لحظه که در بهترین حالت خود نیستید. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم تا بازی را زودتر تمام کنیم و سپس تیم نشان داد که قدرت گلزنی دوباره را داریم."

او درباره عملکرد اشتوتگارت در این دیدار عنوان کرد:"تسلط برای 90 دقیقه روی چنین حریفی غیرممکن بود چون اشتوتگارت در کنترل توپ بسیار خوب است. ما در شروع بازی، سختی کشیدیم چون بخش زیادی از بازی را تز دست دادیم. مهم چیز برد بود و خوشبختانه بردیم، همه چیز خوب پیش رفت."

اندریک:"او اینطور گل زد، چون خیلی جرأت دارد. من مثل همیشه قبل و حین مسابقه نگرانم چون باید به موضوعات مختلفی فکر کنم. اندریک خیلی جرات داشت چون آخرین فرصت مسابقه بود، بهترین راه حل استفاده از ضدحمله بود چون موقعیت سه در مقابل یک بود، او خیلی خوب کار کرد چون هدف گلزنی بود. او ممکن است پیچیده‌ترین راه حل را پیدا کرده باشد."

تفاوت‌های فصل قبل:"اگر درست به خاطر بیاورم، ما در اولین بازی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در دقیقه 98 با سختی زیاد، یونیون برلین را 1-0 شکست دادیم. هیچ چیز تغییر نکرده است. برای پیروزی، باید بجنگی، رقابت کنی و رنج بکشی."

احساس شخصی شما درباره گل اندریک:"او کاری که هیچکس به آن فکر نمی‌کند را انجام می‌دهد. نمی‌توانستم تصور کنم که او می‌تواند در آن موقعیت گل بزند، اما او چنین استعدادی دارد. او قدرت سوت بسیار بالایی دارد و همچنین خیلی سریع است."

جشن عروسی اندریک در 18 سالگی:"او در این دو روز خود را از هر نظر بسیار شجاع نشان داده است."

تیبو کورتوا:"او بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان است."

آنتونی رودیگر:"او فوق العاده است، در هر دو زمینه دفاعی و گلزنی بسیار قدرتمند است. ما سخت روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم و این برای ما خوب است."

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار