کدخبر : 21794 تاریخ انتشار :
A

خشم هواداران میلان: غیرت ندارید!

خشم هواداران میلان: غیرت ندارید!

اعتراض هواداران میلان نارضایتی خود را از شکست ۳-۱ خانگی تیم‌شان مقابل لیورپول پنهان نکردند.

به گزارش ورزش 360، تیم پائولو فونسکا در نیمه اول با گل کریستین پولیشیچ پیش افتاد، اما با واکنش قوی لیورپول مواجه شد که در ۴۱ دقیقه بازی را برگرداندند و سپس در نیمه دوم گل سوم را هم زدند و بدین ترتیب یک شب تلخ دیگر برای میلان فونسکا به ثبت رسید.

روسونری اولین و تنها پیروزی فصل خود را هفته گذشته مقابل ونتزیا در سری A به دست آورد، اما نتوانست از آن پیروزی بهره ببرد و تمامی ضعف‌های تیم در بازی امشب نمایان شد.

پایان بازی با سوت‌های سنگین هواداران در سن‌سیرو همراه بود و بسیاری از هواداران بلافاصله شروع به خواندن شعار «کمی غیرت نشان دهید» کردند.

برخی دیگر از هواداران میلان قبل از سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کرده بودند.

تامی آبراهام و داویده کالابریا از هم‌تیمی‌های خود خواستند که به سمت هواداران بروند، اما برخی دیگر، از جمله رافائل لیائو، مستقیماً به تونل رفتند.

شعارهای هواداران حداقل برای چند دقیقه ادامه داشت. میلان در هفته آینده سری A به مصاف اینتر خواهد رفت و آنها نگران هستند که در ادامه این نتایج ضعیف دربی دلا‌مادونینا را هم ببازند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار