کدخبر : 21793 تاریخ انتشار :
A

بایرن مونیخ همه رکوردها را شکست!

بایرن مونیخ همه رکوردها را شکست!

دینامو زاگرب در آلیانز شکست سنگین و تاریخی را متحمل شد‌.

به گزارش ورزش 360، آبی‌های کروات ۹ گل از بایرن مونیخ دریافت کردند و اگر گل‌های مردود را هم در نظر بگیریم، این تعداد به رقم شگفت‌انگیز ۱۲ می‌رسد! این سنگین‌ترین شکست تاریخ دینامو زاگرب به همراه دیگر باخت این تیم در سال ۱۹۸۰ است‌. آنها ۴۳ سال پیش با نتیجه مشابه، ۹-۲ مقابل تیم ولژ موستار (تیم سابق عارف غلامی) شکست خورده بودند، اما اگر فقط به لیگ قهرمانان نگاه کنیم، این سنگین‌ترین شکست تاریخ آنهاست. آنها قبلا یک شکست ۷-۱ مقابل لیون در ورزشگاه خانگی در سال ۲۰۱۱ داشته‌اند.

هری کین در این مسابقه چهار گل به ثمر رساند که سه گل آن از روی ضربات پنالتی به ثمر رسید و با این هت‌تریک او تبدیل به اولین بازیکن تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان شد که از روی نقطه پنالتی سه گانه می‌زند. او همچنین پس از آلن اسمیت در سال ۱۹۹۱ در پیروزی آرسنال مقابل آستریا وین اولین انگلیسی است که در این رقابت‌ها در یک مسابقه چهار گل به ثمر می‌رساند.

دیگر رکورد جالب این بازی این بود که بایرن تبدیل به اولین تیم تاریخ لیگ قهرمانان شد که در یک بازی ۹ گل به ثمر رسانده است. لیورپول یک‌بار به بشیکتاش هشت گل زده و رئال یک بار هشت گل به مالمو زده و البته خود بایرن یک‌بار هشت گل وارد دروازه بارسلونا کرده است. البته رئال و لیورپول بازی‌شان را هشت بر صفر برده‌اند تا بالاترین تفاضل تاریخ لیگ قهرمانان همچنان مال این دو باشگاه اسپانیایی و انگلیسی باشد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار