کدخبر : 21784 تاریخ انتشار :
A

روز دوم دور نخست لیگ قهرمانان اروپا؛ رونمایی از طارمی در اینتر

روز دوم دور نخست لیگ قهرمانان اروپا؛ رونمایی از طارمی در اینتر

دومین روز رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با فرمتی جدید ار روز گذشته برگزار شد و تا فردا هم هفته اول آن ادامه دارد.

به گزارش ورزش 360، دومین روز رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که با فرمتی جدید در حال برگزاری است، امشب با برگزاری 6 مسابقه دیگر پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار، منچسترسیتی در خانه میزبان یاران مهدی طارمی در اینترمیلان خواهد بود. شاگردان پپ گواردیولا که در لیگ برتر جزیره شروعی بسیار خوب داشته و به لطف عملکرد عالی ارلینگ هالند رقبای خود را در 4 هفته ابتدایی یکی پس از دیگری پشت‌سر گذاشته‌اند، حالا در نخستین مصاف خود در لیگ قهرمانان کار سختی برابر قهرمان فصل پیش سریA دارند.

دیداری که یادآور فینال سال 2023 این تورنمنت است که درنهایت با برتری یک بر صفر سیتیزن‌ها همراه بود و تک گل رودری در آن فینال باعث شد تا گواردیولا و شاگردانش فصل را با سه‌گانه تمام کنند. اینتر در این فصل با مهدی طارمی رویاهای زیادی را در سر دارد به‌خصوص که آنها نه‌تنها باید از عنوان قهرمانی خود در لیگ دفاع کنند بلکه با تیمی پرستاره و قدرتمند به دنبال موفقیت در اروپا و بازگشت به روزهای خوب خود در لیگ قهرمانان هستند. آنها در دو هفته ابتدایی با قدرت لچه و آتالانتا را شکست دادند اما در هفته سوم نتوانستند روند پیروزی‌های خود را حفظ کرده و برابر مونزا به تساوی یک – یک رسیدند. این درحالی است که نرآتزوری حتی در آستانه نخستین شکست فصل خود برابر این تیم نه‌چندان قدرتمند بود اما درنهایت در دقیقه 81 گل مساوی را زد و یک امتیاز گرفت. مهدی طارمی در این دیدار از اوایل نیمه دوم راهی زمین شد و اگرچه روی گل تیمش اثرگذاری مستقیم نداشت اما نشان داد ‌انگیزه زیادی دارد تا بتواند به جای مارکوس تورام یا لئوتارو مارتینز به مهاجم اصلی تیمش بدل شود. 

اگرچه مارتینز آرژانتینی که ستاره خط حمله اینتر محسوب می‌شود هنوز در اوج آمادگی نیست اما تورام با 4 گل و 2 پاس گل در این فصل شروع خوبی داشته و طارمی که در پیش‌فصل توانسته بود عملکردی عالی اراده کند، برای رسیدن به ترکیب اصلی کار سختی دارد. امشب هم به احتمال زیاد اینزاگی از زوج تورام-مارتینز در خط حمله استفاده خواهد کرد اما طارمی می‌تواند امیدوار باشد به‌عنوان بازیکن تعویضی نخستین حضور خود با پیراهن اینتر در لیگ قهرمانان را تجربه کند.  در دیگر دیدار مهم امشب پاری‌سن ژرمن در خانه میزبان خیرونا خواهد بود. پدیده فصل قبل لالیگا اگرچه این فصل را چندان خوب شروع نکرده اما امیدوار است بتواند در لیگ قهرمانان هم برابر رقبای خود دردسرساز شده و حداقل به مرحله نخست حذفی راه پیدا کند. دورتموند نیز در بلژیک دیدار نه‌چندان سختی را برابر بروخه خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار