کدخبر : 21782 تاریخ انتشار :
A

رئال مادرید 3 اشتوتگارت 1؛ باز هم معجزه برنابئو!

رئال مادرید 3 اشتوتگارت 1؛ باز هم معجزه برنابئو!

رئال مادرید در هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-1 از سد اشتوتگارت گذشت.

به گزارش ورزش 360، در اولین هفته از فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان اشتوتگارت بود و با گل‌های کیلیان امباپه، آنتونی رودیگر و اندریک با نتیجه 3-1 از سد حریف آلمانی‌اش بگذرد.

اشتوتگارت اسیر جوی که طرفداران رئال ایجاد کرده بودند نشد و خیلی زود روی دروازه حریف خطرساز شد اما تیبو کورتوا به راحتی این موقعیت خطرناک را مهار کرد.

تیم آلمانی در دقیقه 8 خطر جدی روی دروازه رئال ایجاد کرد. پس از اشتباه لوکاس واسکز، اونداف موفق شد توپ را محوطه جریمه برساند و میلوت ضربه بزند که کورتوا موقعیت خطرناک را بار دیگر مهار کرد.

اولین موقعیت جدی رئال روی دروازه حریف در دقیقه 13 شکل گرفت که کیلیان امباپه با ضربه محکم شانس گلزنی خود را امتحان کرد،ما الکساندر نوبل موفق شد آن را مهار کند.

کورتوا در دقیقه 16 یک گل را برای رئال خرید و موفق شد اشتباه مدافعان را یک بار دیگر با سیو روی موقعیت تک به تک با استیلر جبران کند. اشتوتگارت که پس از 14 سال دوباره در چمپیونزلیگ بازی می‌کرد، اعتماد به نفس زیادی مقابل قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها داشت و دقایق ابتدایی با هیجان زیادی دنبال می‌شد.

امباپه در محوطه جریمه حریف تلاش زیادی برای گلزنی داشت که در دقیقه 25 نوبل موفق شد ضربه محکم او به گوشه دروازه را بار دیگر دور کند. رئال در دقیقه 28 خوش شانس بود که ضربه اونداف پس از برخورد با دنی کارواخال از بالای دستان کورتوا وارد دروازه نشد و به بیرون رفت.

داور در دقیقه 33 سرنگون شدن آنتونی رودیگر در محوطه جریمه را پنالتی اعلام کرد اما با بررسی VAR مشخص شد که مکسیمیلیان میتلشتات خطایی روی مدافع رئال انجام نداده تا این بازی جذاب همچنان بدون گل دنبال شود.

این بازی در نزدیکی به پایان نیمه توسط دو تیم متعادل دنبال شد و به نظر می‌رسید که به کسب تساوی رضایت دارند. در نیمه دوم رئال بازی را کاملا متفاوت آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید.

تنها 20 ثانیه از شروع نیمه گذشته بود که روی نفوذ وینیسیوس از سمت چپ خط دفاعی اشتوتگارت، این وینگر برزیلی توپ را به کیلیان امباپه رساند و او به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

رئال با این گل حریفش را غافلگیر کرد و از همان ابتدای نیمه دوم کنترل بازی را کامل در دست گرفت. وینیسیوس جونیور در دقیقه 59 بدشانس بود که ضربه او روی پاس کاوارخال به تیرک افقی برخورد کرد و به داخل دروازه راه پیدا نکرد.

نکته جالب این دیدار اخطار داور به کارلو آنچلوتی بود که در دقیقه 60 او به دلیل عدم اعلام خطا روی وینیسیوس به دلیل عصبانیت کارت زرد دریافت کرد.

اشتوتگارت با وجود جو ورزشگاه و فشاری که رئال روی دروازه داشت، در دقیقه 68 نتیجه بازی را عوض کرد. ارسال کرنر به داخل محوطه جریمه رئال ابتدا دفع شد، اما لولینگ آن را را ارسال کوتاه به شش قدم فرستاد که اونداف موفق شد کورتوا را غافلگیر کند و با ضربه سر توپ را به فضای خالی دروازه رئال بفرستد. 

کارلو آنچلوتی پس از این گل تصمیم گرفت برای کنترل بیشتر بازی در میانه میدان در دقیقه 70 لوکا مودریچ را به جای اورلین شوآمنی به زمین بفرستد. دقایق پس از مودریچ هم فران گارسیا و آردا گولر به زمین رفتند تا رئال بیشتر شکل هجومی به خود بگیرد.

رئال با گردش توپ سریع‌تر فشار حملات به سمت دروازه حریف را افزایش داده بود که به جای جود بلینگام هم اندریک وارد زمین شد. تلاش کرد کهکشانی‌ها برای تغییر نتیجه در دقیقه 83 نتیجه داد.

نوبل و مدافعان اشتوتگارت سعی داشتند ارسال کرنر لوکا مودریچ را مهار کنند که سانتر دقیق او روی ضربه سر رودیگر در دقیقه 83 به گل تبدیل شد.

با وجود پیش افتادن مجدد رئال، اشتوتگارت دست از ضدحمله برنمی‌داشت و سعی داشت نتیجه را تغییر دهد. با این حال، یکی دیگر از تعویض‌های آنچلوتی در این بازی خوش درخشید و دوباره نتیجه تغییر کرد.

در دقیقه 5+90 اندریک از نزدیکی محوطه جریمه رئال پاس کارواخال را دریافت کرد و به سمت دروازه حریف راه افتاد. درحالی‌که تنها دو مدافع میانی اشتوتگارت به سمت دروازه خودی در حرکت بودند این مهاجم برزیلی چند قدم مانده به قوس محوطه جریمه با ضربه محکم پای چپ موفق شد با وجود واکنش نوبل، توپ را به گل تبدیل کند.

رئال به این ترتیب موفق شد در دیداری که به خوبی کار را شروع نکرده بود با کسب سه امتیاز حریفش را دست خالی رها کند و یکی از شب‌های مهیج دیگر برنابئو را رقم بزند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار