کدخبر : 21780 تاریخ انتشار :
A

منچستریونایتد 7 - بارنزلی 0؛ آتش‌بازی در الدترافورد

منچستریونایتد 7 - بارنزلی 0؛ آتش‌بازی در الدترافورد

منچستریونایتد در دور سوم مسابقات جام اتحادیه با هفت گل بارنزلی را شکست داد.

به گزارش ورزش 360، در شب شلوغ و پراتفاق فوتبال اروپا، شیاطین سرخ با پیروزی پرگل در دور سوم جام اتحادیه، شب شیرینی را سپری کردند و با پیروزی هفت بر صفر بارنزلی را در هم کوبیدند.

بارنزلی جهنم واقعی الدترافورد را تجربه کرد. پس از چندین حمله نصفه و نیمه، پاس آلخاندرو گارناچو در دقیقه ۱۶ به مارکوس راشفورد رسید و او گل اول را به ثمر رساند.

گارناچو چند دقیقه بعد خودش نیز صاحب یک موقعیت عالی شد اما اسلونینا، دروازه‌بان حریف، به زیبایی توپ او را دفع کرد.

با این حال در دقیقه ۳۳ پس از خطای این دروازه‌بان روی آنتونی، داور نقطه پنالتی را نشان داد. خود آنتونی پشت توپ قرار گرفت و بازی را ۲-۰ کرد. این گل با توجه به مصاحبه اخیر اریک تن‌هاخ مبنی بر راضی نبودن از این وینگر در تمرینات، بسیار قابل توجه بود.

یونایتد در نیمه اول یک بار دیگر هم به گل رسید و این بار راشفورد با پاسش گارناچو را در موقعیت گل قرار داد و باعث شد بازی در نیمه اول با نتیجه ۳-۰ به پایان برسد.

گارناچو گلزنی‌اش را در نیمه دوم هم تکرار کرد و تنها چهار دقیقه پس از آغاز این نیمه، روی پاس اریکسن، دروازه حریف را برای چهارمین بار باز کرد.

یونایتد در دقیقه ۵۸ نیز گل چهارم را زد. راشفورد که به نظر می‌رسد زیر نظر فن نیستلروی احیا شده، زننده گل پنجم بود. باز هم روی پاس گارناچو.

یونایتدها تا پایان بازی دو بار دیگر در دقایق ۸۱ و ۸۵ موفق به گلزنی شدند. هر دو گل را یک زوج ساختند. دو گل از اریکسن و دو پاس گل از برونو فرناندز.

در نهایت آنها به پیروزی ۷-۰ رسیدند و پس از برد ۳-۰ ابتدای هفته در مقابل ساوتهمپتون به فرم خوبی دست یافته‌اند و دو شکست هفته‌های اخیر را به فراموشی سپرده‌اند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار