کدخبر : 21778 تاریخ انتشار :
A

میلان 1 - لیورپول 3؛ بازگشت به اروپا با نابودی شیطان

میلان 1 - لیورپول 3؛ بازگشت به اروپا با نابودی شیطان

برنده یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته اول لیگ قهرمانان اروپا لیورپول بود.

به گزارش ورزش 360، خبری از خلق شگفتی در سن‌سیرو نبود. دیداری که یادآور فینال‌های خاطره‌انگیز در فرمت قبلی لیگ قهرمانان اروپا بود با پیروزی قاطعانه شاگردان آرنه اشلوت در ورزشگاه سن‌سیرو به پایان رسید. بازی با غافلگیری قرمزها و گل کریستین پولیشیچ آغاز شد اما میهمان روحیه‌اش را حفظ کرد و با زدن سه گل سه امتیاز را به دست آورد.

پس از حمله ناکام در ثانیه‌های ابتدایی که ریندرز توپ را به مقابل دروازه لیورپول فرستاد و ویرژیل فن‌دایک آن را جلوتر از موراتا دفع کرد، کریستین پولیشیچ از سمت راست حرکت کرد و با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه چراغ اول را روشن کرد. چراغی که روشنایی‌اش دوام چندانی نداشت و این لیورپولی‌ها بودند که دیگر گل‌های بازی را زدند.

بلافاصله پس از گل میلان، حملات آغاز شدند. در هفدهمین دقیقه شوت محمد صلاح از سمت راست محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد و اولین هشدار جدی به میلان داده شد. هشدار آماده‌باشی که روسونری آن را جدی نگرفت و شش دقیقه بعد روی خروج اشتباه مانیان،‌ کوناته با ضربه سر حساب کار را مساوی کرد.

لحظاتی بعد لیورپول به گل دوم نزدیک شد اما ضربه ژوتا با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی اوت شد. صلاح و تیر دروازه؛ کلماتی که بار دیگر در دقیقه ۳۰ در کنار همدیگر قرار گرفتند. جایی که شوت محکم صلاح از سمت راست محوطه به تیر عمودی خورد و پس از برخورد به پای مانیان دفع شد.

ضربات سر بلای جان میلان بودند. زیرا گل دوم هم به این شکل به ثمر رسید. این بار ارسال کرنر از سوی سیمیکاس و سپس ضربه سر فن‌دایک که به راحتی در میان مدافعان میلان زده شد، منجر به رقم خوردن گل دوم شد تا قرمزها با برتری به رختکن بروند.

نیمه دوم نیز آتش‌بسی از سوی لیورپول در کار نبود و حملات یکی پس از دیگری ادامه داشتند. در دقیقه ۴۸ مانیان پس از مهار شوت ژوتا در موقعیت تک به تک، دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. بدین ترتیب لورنزو توریانی به جای او به بازی رفت، جوان ۱۹ ساله‌ای که شب سختی را پشت سر گذاشت.

شوت سیمیکاس در دقیقه ۵۶ که با اختلاف زیادی به بیرون رفت، شروع حملات روی دروازه توریانی بود. حدود ۱۰ دقیقه بعد ضربه از راه دور سوبوسلای با واکنش این سنگربان جوان دفع شد.

در شصت و هفتمین دقیقه اما خبری از مهار توپ نبود و پاس کودی خاکپو به سوبوسلای در مقابل دروازه، منجر به این شد که هافبک مجار به راحتی گل سوم را بزند.

درحالی‌که هواداران میلان در حال ترک سن‌سیرو بودند، حملات لیورپول ادامه داشت. در دقیقه ۷۵ باز هم ضربه سیمیکاس از کنار دروازه به بیرون رفت. این وضعیت در دقایق پایانی هم ادامه داشت و میلان در این مدت تنها یک بار روی ضربه رافائل لیائو که به تیرک خورد دروازه لیورپول را تهدید کرد.

در نهایت سوت پایان بازی به صدا درآمد و قرمزها با نمایشی عالی موفق شدند به پیروزی ۳-۱ برسند و شکست ابتدای هفته در مقابل ناتینگهام فارست را به فراموشی بسپرند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار