کدخبر : 21776 تاریخ انتشار :
A

بایرن مونیخ 9 - دیناموزاگرب 2؛ سلاخی برای اثبات

بایرن مونیخ 9 - دیناموزاگرب 2؛ سلاخی برای اثبات

بایرن مونیخ در یک شب تاریخی با نتیجه پرگل ۹-۲ از سد دیناموزاگرب گذشت.

به گزارش ورزش 360، در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ بعد از آن برد پرگل ۶-۱ در بوندسلیگا مقابل هولشتاین کیل در بوندسلیگا، در یک شب تاریخی دیگر با نتیجه پرگل ۹-۲ از سد میهمانش دیناموزاگرب گذشت.

ستاره درخشان باوارایی‌ها در این بازی هری کین بود که موفق به ثبت چهار گل (سه گل از روی نقطه پنالتی) شد و البته مصدومیت مانوئل نویر از ناحیه کمر منجر به نگرانی ونسان کمپانی و هواداران بایرن مونیخ شد.

در دقیقه شانزدهم بازی، بایرن مونیخ توسط سرژ گنابری به گل اول رسید، اما داور اسپانیایی بعد از بازبینی صحنه از طریق وی‌ای‌آر و به علت در آفساید بودن این بازیکن، گل را مردود اعلام کرد. اما قبل از به ثمر رسیدن گل، صحنه برخورد الکساندر پاولوویچ با مدافع دیناموزاگرب در محوطه جریمه این تیم توسط داور مشاهده شد و یک ضربه پنالتی به سود بایرن اعلام شد تا هری کین بر خلاف جهت دروازه‌بان دیناموزاگرب، گل نخست را به ثمر برساند.

یک ربع بعد از این گل در دقیقه ۳۵، جمال موسیالا ارسال زیبای سرژ گنابری را با سینه به رافائل گوئررو رساند و او بلافاصله با شوتی سرضرب به کنج دروازه دیناموزاگرب موفق به ثبت دومین گل بایرن در این بازی شد.

حملات پیاپی بایرن روی دروازه حریف ادامه پیدا کرد و این بار سه دقیقه بعد از گل دوم، روی یک کرنر کوتاه و تمرین شده، اولیسه روی ارسال عالی یوشوا کیمیش موفق به ثبت سومین گل بایرن در نیمه نخست شد.

ثبت ۷۲ درصد مالکیت توپ در مقابل تنها ۲۸ درصد مالکیت دیناموزاگرب، نشان از بازی یک طرفه شاگردان کمپانی در نیمه نخست داشت. تنها اتفاق تلخ این نیمه برای کمپانی و تیمش در آخرین دقایق نیمه با مصدومیت مانوئل نویر رخ داد. کاپیتان بایرن درحالی که برای دفع توپ از دروازه خارج شد، پس از دور کردن توپ، در شرایط نامتعادل روی زمین فرود آمد و منجر به مصدومیتش از ناحیه کمر شد تا در بین دونیمه جای خود را به اسون اولرایش بدهد.

نیمه دوم با حملات شوکه کننده دیناموزاگرب آغاز شد و این تیم خیلی زود توسط پتکوویچ و سپس اوگیوارا مهاجم ژاپنی خود به دو گل پیاپی در دقایق ۴۹ و ۵۰ رسید تا دیناموزاگرب به بازی برگردد‌.

بایرن اما هرگز تحت تاثیر دریافت این دو گل زودهنگام قرار نگرفت و به سرعت پاسخ داد. ابتدا کیمیچ با پاس خود کین را در مقابل دروازه خالی صاحب توپ کرد تا بایرن به گل چهارم برسد‌.

در دقیقه ۵۹ بازهم هری کین برای بایرن گلزنی کرد اما یکبار دیگر وی ای آر به داد حریف رسید و این گل را مردود اعلام کرد. اما دو دقیقه بعد بار دیگر میشل اولیسه با پاس جمال موسیالا گلزنی کرد تا اختلاف باز هم به عدد سه برسد و نتیجه ۵-۲ شود.

۱۰ دقیقه بعد از این گل نیز بار دیگر بایرن صاحب ضربه پنالتی شد و این بار هم هری کین پشت توپ قرار گرفت و با خونسردی تمام گل ششم باوارایی‌ها را به ثمر رساند‌.

پنج دقیقه بعد بار دیگر هری کین از روی نقطه پنالتی چهارمین گلش را به ثمر رساند و حساب کار را ۷-۲ کرد‌. در دقیقه ۸۵، نوبت به لروی سانه رسید تا یک بازگشت باشکوه از مصدومیت را با گلزنی در این بازی رقم بزند و بایرن ۸-۲ جلو بیفتد و خاطرات برتری چهارسال پیش مقابل بارسلونا را زنده کند‌.

در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، لئون گورتسکا در سومین دقیقه از وقت‌های طلف شده گلزنی کرد و حساب کار ۹-۲ شد و سوت پایان بازی به صدا درآمد تا یکی از باشکوه‌ترین پیروزی‌های تاریخ بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت برسد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار