کدخبر : 21585 تاریخ انتشار :
A

اتلتیکومادرید 3 - والنسیا 0؛ خریدهای جدید بالاخره درخشیدند!

اتلتیکومادرید 3 - والنسیا 0؛ خریدهای جدید بالاخره درخشیدند!

اتلتیکو مادرید در هفته پنجم رقابت‌های لالیگا با نتیجه ۳-۰ از سد والنسیا گذشت و در جایگاه دوم باقی ماند.

به گزارش ورزش 360، در آخرین بازی از روز دوم هفته پنجم رقابت‌های لالیگا، اتلتیکو مادرید در خانه با نتیجه پرگل ۳-۰ از سد والنسیا گذشت و با یازده امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند. خفاش‌ها نیز با این شکست همچنان یک امتیازی و در قعر جدول باقی ماندند.

سریال متوالی گل‌های زودهنگام در این هفته از مسابقات فوتبال اروپا می‌رفت که در این بازی هم تکرار شود اما ضربه سر الکساندر سورلوث توسط دروازه‌بان والنسیا مهار شد و این اتفاق رخ نداد.

هرچه از دقایق بازی می‌گذشت، موقعیت‌های دو تیم رنگ و بوی جدی‌تری به خود می‌گرفت و هر دو مربی‌ نشان دادند با هدف کسب سه امتیاز راهی میدان شده‌اند.

در سیزدهمین دقیقه بازی بار دیگر روی ارسال مارکوس یورنته، آنتوان گریزمان تنها یک نوک پا برای به ثمر رساندن گل اول بازی کم آورد و توپ از کنار دروازه والنسیا به اوت رفت.

حملات پیاپی دو تیم روی دروازه یکدیگر تنها آمار موقعیت‌های گلزنی را بالا می‌برد و توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا اینکه در دقیقه ۳۹ شاگردان دیه‌گو سیمئونه روی یک ضدحمله برق آسا، توسط گریزمان توپ را به نزدیکی محوطه والنسیا رساندند و سپس رودریگو دی پائول با پاس در عمق خود،  کانر گالاگر با ضربه تمام کننده خود از فاصله ۱۰ متری توپ را به گوشه راست دروازه والنسیا زد و اتلتیکو را ۱-۰ پیش انداخت و نیمه اول به پایان رسید.

نیمه دوم هم دقیقا همانند نیمه نخست با بازی تهاجمی دو تیم آغاز شد‌. تنها ۱۰ دقیقه از سوت داور گذشته بود که نوبت به آنتوان گریزمان رسید تا با پاسی که ساموئل لینو با شانه برای ساخته و پرداخته کرد، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

با انجام تعویض‌های متعدد از سوی هردوتیم، بازی آرام شد و والنسیایی‌ها هر از گاهی با ارسال توپ‌های بلند قصد خلق موقعیت را داشتند اما هر بار یان اوبلاک با خروج‌ها و واکنش‌های به موقع خود مانع از این مهم شد.

بنظر می‌رسید بازی با همین نتیجه به پایان برسد که خولین آلوارز سنت گلزنی در دقایق پایانی را برای شاگردان سیمئونه حفظ کرد و با فرار سریع خود در دقیقه ۹۴ در موقعیت تک به تک با سنگربان والنسیا، گل سوم روخی بلانکو را به ثمر رساند تا یک برتری باشکوه برای شاگردان دیه‌گو سیمئونه در خانه رقم بخورد. آنها با اختلاف چهار امتیازی درست پشت سر بارسلونا و بالاتر از رئال مادرید در جایگاه دوم قرار دارند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار