کدخبر : 21491 تاریخ انتشار :
A

میلان 4 - ونتزیا 0؛ خداحافظی روسونری با بحران

میلان 4 - ونتزیا 0؛ خداحافظی روسونری با بحران

میلان در هفته چهارم سری A به نوار ناکامی‌هایش پایان داد و در دیدار مقابل ونتزیا به پیروزی ۴-۰ رسید.

به گزارش ورزش 360، شاگردان پائولو فونسکا پس از بحران سه هفته‌ای که با ناکامی در کسب پیروزی به آن دچار شده بودند، امشب در خانه مقابل ونتریا قرار گرفتند و با زدن ۴ گل در نیمه اول به پیروزی پرگل دست یافتند. نکته جالب این بود که هر ۴ گل در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی زده شدند و روسونری در نیمه دوم با خیال راحتی به میدان رفت.

بازیکنان میلان که در ابتدای بازی با اعتراض گسترده هواداران در مقابل اتوبوس‌شان مواجه شدند، در این مسابقه خیلی زود به خودشان آمدند و گل اول را به ثمر رساندند. در دومین دقیقه بازی تئو هرناندز از سمت چپ حرکت کرد و ضربه‌اش از زاویه بسته به کمک اشتباه دروازه‌بان حریف به گل اول تبدیل شد. نکته قابل توجه این گل هیس نشان دادن او به منتقدان بود که در هفته‌های اخیر بارها مدافع میلان را هدف نقدهای خود قرار داده بودند.

هواداران عصبانی میلان زمان زیادی را برای دیدن گل دوم معطل نماندند. در شانزدهمین دقیقه بازی سانتر کریستین پولیشیچ از روی نقطه کرنر با ضربه سر یوسف فوفانا وارد دروازه مهمان شد.

میلان قصد نداشت به ونتزیا اجازه نفس‌کشیدن بدهد. در دقیقه ۲۲ پس از خطای دروازه‌بان حریف روی تامی آبراهام، داور نقطه پنالتی را نشان داد و کریستین پولیشیچ از این طریق بازی را ۳-۰ کرد.

نمایش آتشین میلانی‌ها تمام‌شدنی نبود. در دقیقه ۲۸ گل چهارم هم از راه رسید و باز هم از روی نقطه پنالتی! این بار مدافع حریف روی رافائل لیائو خطا کرد و به جای پولیشیچ آبراهام، خرید جدید، پشت توپ ایستاد و توانست اولین گلش را برای میلان به ثبت برساند.

در ادامه نیمه اول میلانی‌ها دست‌بردار نبودند و گل پنجم را هم می‌خواستند، اما ونتزیا تمام تلاشش را انجام داد و در ۱۵ دقیقه پایانی به خوبی از دروازه‌اش دفاع کرد.

نیمه دوم با حرکت لوفتوس چیک و نزدیک شدن میلان به گل پنجم آغاز شد. هافبک انگلیسی توپ را به لیائو سپرد، اما ضربه او با واکنش خوب سنگربان حریف مواجه شد.

پس از آن نوبت به گابیا رسید که سعی کند فاصله را به عدد پنج برساند، اما ضربه سر او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی میلانی‌ها میل‌شان به گلزنی را پایین آوردند و روی مدیریت بازی در میانه میدان تمرکز کردند تا از دادن مصدوم جلوگیری کنند و با انرژی بیشتری به استقبال دیدار تیم‌شان در چمپیونزلیگ بروند.

در این لحظات خبری از اتفاق جدیدی در بازی نبود تا اینکه در دقیقه ۷۲ کاویلیا به دلیل خطا روی روبن لوفتوس چیک کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

سبک بازی میلانی‌ها حتی با وجود ۱۰ نفره شدن حریف هم تغییری نکرد و آنها در میانه میدان به پاس‌کاری و کنترل جریان بازی ادامه دادند. درنهایت شاگردان فونسکا با کسب پیروزی ۴-۰ اولین برد فصل را به دست آوردند. میلان حالا با پنج امتیاز در رده هشتم حضور دارد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار