کدخبر : 21168 تاریخ انتشار :
A

رسمی؛ سرمربی نامدار هدایت تیم ملی آمریکا را برعهده گرفت

رسمی؛ سرمربی نامدار هدایت تیم ملی آمریکا را برعهده گرفت

مائوریتسیو پوچتینو، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آمریکا منصوب شد.

به گزارش ورزش 360، پس از کش و قوس های فراوان سرانجام مائوریتسیو پوچتینو به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آمریکا انتخاب شد تا کار آماده سازی این تیم برای جام جهانی ۲۰۲۶ را آغاز کند.

پوچتینوی ۵۰ ساله در آمریکا نخستین تجربه ملی خود را پشت سر خواهد گذاشت. او مربیگری را با اسپانیول از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و تا ۲۰۱۲ روی نیمکت این تیم نشست. او سپس‌ راهی لیگ انگلیس شد و وظیفه هدایت ساوتهمپتون را برعهده گرفت. 

با درخشش در همین تیم بود که دوران طلایی او و تاتنهام از سال ۲۰۱۴ آغاز شد و تا ۲۰۱۹ ادامه یافت. هرچند که او نیز نتوانست به ناکامی تاتنهام در کسب جام پایان دهد.

پوچتینو بعد از تاتنهام هدایت تیم پرستاره پاری‌سن ژرمن را عهده دار شد اما پس از تنها یک فصل حضور در این تیم پاریس را ترک کرد. او فصل قبل را با هدایت چلسی به پایان رساند و بازهم بعد از تنها یک سال حضور در یک تیم، تصمیم به جدایی گرفت تا حالا با هدایت تیم ملی آمریکا برای درخشش میزبان جام جهانی پیش رو تلاش‌ کند.

تنها جام های پوچتینو در دوران مربیگری با پاری‌سن ژرمن رقم خورد. جایی که او در پایان فصل موفق به کسب لیگ، جام حذفی  و همچنین سوپرجام شد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار