کدخبر : 21068 تاریخ انتشار :
A

رسمی: ممفیس دیپای به فوتبال برزیل رفت!

رسمی: ممفیس دیپای به فوتبال برزیل رفت!

ممفیس دیپای با امضای قرارداد دو ساله راهی باشگاه برزیلی کورینتیانس شد.

به گزارش ورزش 360، ممفیس دیپای در پایان فصل گذشته و با اتمام مهلت قراردادش با اتلتیکو مادرید از این باشگاه جدا شد چون مدیران اتلتیکو دیگر تمایلی به ادامه این همکاری و امضای قرارداد جدید با او نداشتند.

در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره مقصد بعدی این مهاجم هلندی به گوش می‌رسید و گفته می‌شد که او پیشنهادهایی از چند باشگاه عربستانی هم دریافت کرده است اما این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت که برای ادامه فوتبالش راهی کشور برزیل شود.

دیپای نیمه شب گذشته به وقت ایران قراردادی را با باشگاه کورینتیانس به امضا رساند‌. جزئیاتی از این قرارداد منتشر نشده اما رسانه‌های برزیلی معتقد هستند که او با حدود یازده میلیون یورو راهی این باشگاه شده است.

این بازیکن ۳۰ ساله که تا به حال ۹۸ بار با پیراهن تیم ملی هلند به میدان رفته و ۴۶ گل هم برای آنها به ثمر رسانده است در وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر به اردو تیم ملی کشورش دعوت نشد اما رونالد کومان تاکید کرده است که پیوستن او به فوتبال برزیل مشکلی برای حضورش در ترکیب تیم ملی هلند ایجاد نخواهد کرد.

قرارداد دیپای با باشگاه کورینتیانس تا سال ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت و او امیدوار است که بتواند خیلی زود به ستاره این تیم تبدیل شود و عملکرد درخشانی در خط حمله به نمایش بگذارد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار