کدخبر : 20646 تاریخ انتشار :
A

کابوس برزیلی در منچستر می‌ماند!

کابوس برزیلی در منچستر می‌ماند!

کاسمیرو با وجود فشارهایی که در چند روز اخیر تحمل کرده است تصمیمی برای جدایی از منچستریونایتد ندارد.

به گزارش ورزش 360، کاسمیرو در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد پس از جدایی از رئال مادرید به یکی از ستاره‌های درخشان خط میانی این تیم تبدیل شد و عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشت که تحسین بسیاری را هم برای او به همراه داشت.

شرایط در فصل گذشته به این خوبی برای او دنبال نشد اما عملکرد قابل قبول او باعث شد که اریک تن‌هاخ به حفظ او در این تیم در فصل پیش رو تاکید داشته باشد و با فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مخالفت کند.

با این حال، عملکرد فاجعه‌بار او در دیدار برابر لیورپول که با دو اشتباه باعث شد که تیم حریف دو بار دروازه یونایتد را باز کند، باعث شد که بار دیگر بحث فروش او مطرح شود و باشگاه گالاتاسرای ترکیه به عنوان مشتری جدی او مذاکرات با مدیران یونایتد را آغاز کرد.

اما حالا دیلی میل خبر داده است که کاسمیرو با وجود فشارهایی که در چند روز اخیر متحمل شده و انتقادهای شدیدی که از او مطرح شده است تصمیمی برای ترک یونایتد ندارد و مایل است که در فصل پیش رو هم همچنان در ترکیب این تیم به میدان برود.

کاسمیرو در وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر به اردوی تیم ملی برزیل برای دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی که برابر اکوادور و پاراگوئه برگزار خواهد شد دعوت نشده است تا شرایط بیش از پیش برای او دشوار شود.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار