کدخبر : 20634 تاریخ انتشار :
A

ستاره سابق منچستر و تیم‌ملی اسپانیا در لیگ استرالیا

ستاره سابق منچستر و تیم‌ملی اسپانیا در لیگ استرالیا

خوان ماتا، ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی اسپانیا، راهی وسترن سیدنی استرالیا شد.

به گزارش ورزش 360، خوان ماتا ستاره سال‌های نه چندان دور منچستریونایتد و تیم ملی اسپانیا در تصمیمی غیرمنتظره راهی تیم وسترن سیدنی استرالیا شد. ماتای ۳6 ساله فصل پیش در ویسل کوبه ژاپن حضور ناموفقی داشت و البته به دلیل مصدومیت تنها یک بار برای تیم ژاپنی به میدان رفت.

ماتا پیش از ویسل کوبه، یک فصل نسبتا موفق را در گالاتاسرای پشت سر گذاشته بود و قبل از آن نیز هشت سال خیلی خوب را در منچستریونایتد با مربیان مختلف گذرانده بود. ماتا با منچستریونایتد ۱۹۶ بار در لیگ برتر به میدان رفت و ۳۴ گل به ثمر‌ رساند. یک جام حذفی، یک جام اتحادیه، یک سوپرجام و یک قهرمانی در لیگ اروپا از جمله دستاورد‌های او با شیاطین سرخ بود.

وینگر‌ سابق تیم ملی اسپانیا پیش‌ از یونایتد نیز در تیم‌های چلسی، والنسیا و تیم رئال مادرید ب به میدان رفته بود. او همچنین ۴۱ بازی ملی برای ماتادورها از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ انجام داد و موفق به زدن ۱۰ گل شد. تیم جدید او یعنی وسترن سیدنی فصل گذشته را با رتبه هفتم جدول ۱۲ تیمی استرالیا به پایان رساند و در رقابت‌های آسیایی این فصل حضور ندارد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار