کدخبر : 20375 تاریخ انتشار :
A

اریک تن هاخ: مطمئنم باز هم می‌توانیم جام ببریم

اریک تن هاخ:  مطمئنم باز هم می‌توانیم جام ببریم

اریک تن هاخ با یک شکست دردناک مقابل آرنه اشلوت، راهی بحران شد.

به گزارش ورزش 360 شیاطین سرخ پس از یک پیروزی لحظه آخری مقابل فولام در آغاز فصل جدید، دو شکست تلخ را مقابل برایتون و لیورپول متحمل شده است. شکست‌هایی که بار دیگر انتقادها به فوتبال اریک تن هاخ را بالا برده است. تیم تحت هدایت او همچون فصل گذشته تحت فشار حریف قرار می‌گیرد و خبری از فوتبال شناور نیست. پس از شکست 3-0 مقابل لیورپول، اریک تن هاخ در واکنش گفت:

عملکرد منچستریونایتد مقابل لیورپول:

 باخت آزاردهنده است و باید هم باشد. وقتی مرتکب اشتباهات فردی می‌شوید، می‌دانید که آن‌ها در ضدحملات بسیار خوب عمل می‌کنند. اگر مقابل لیورپول اشتباه کنید، آن‌ها شما را خواهند کُشت. کاملا واضح است که لیورپول این بازی را مستحق برد بود. امروز نمی‌توانم در مورد نکات مثبت صحبت کنم. ما باید متواضع باشیم، این را بپذیریم و بازی خود را بهبود بخشیم. بازیکنان منچستریونایتد تا آخرین دقایق تلاش کردند. باید بهتر شویم و سطح بازی‌مان را بالا ببریم. ساختار تیمی ما خوب بود اما لیورپول تمام‌کنندگی بهتری داشت. آن‌ها بازیکنان با کیفیتی دارند، اما من معتقدم ما هم چنین بازیکنانی داریم. جاشوا زیرکزی می‌توانست باعث کامبک ما شود.

اشتباهات کاسمیرو و تعویض او:

 اشتباهات فردی جزوی از فوتبال است. ما قبلا نمایش‌های خوبی از کاسمیرو دیده‌ایم و می‌دانیم که چه قابلیت‌هایی دارد. او بازخواهد گشت. بین نیمه او را تعویض کردم چون تیم به آن احتیاج داشت. وقتی در حال باختن هستید، باید ریسک بیشتری داشته باشید. باید به تیم تبریک بگویم که تا آخر جنگید. کاسمیرو چه کار کرد؟ او تعویض را پذیرفت. کاسمیرو بازیکن بسیار خوبیست. این که می‌گویند او ورزشگاه را بین دو نیمه ترک کرده، حقیقت ندارد. در رختکن بود و من دیدمش. 

 منچستریونایتد همان تیم فصل گذشته است؟

 فکر نمی‌کنم حق با شما باشد. می‌توانید xG را ببینید که ما موقعیت‌های زیادی به حریف تقدیم نکردیم. فکر نمی‌کنم ما در همان الگو باشیم. گاهی اوقات ریسک کردیم. اما نمی‌خواهم بعد از یک شکست 3-0 مقابل لیورپول در مورد این موضوع صحبت کنم.

فیفادی و آینده منچستریونایتد: 

 تغییری در تعطیلات نداریم و باید منتظر بازگشت بازیکنان بمانیم. من می‌دانم در پایان فصل کجا خواهیم بود. بازی‌های زیادی باقی مانده و ما برای جام‌ها بازی خواهیم کرد. دو فصل گذشته فصل را با جام به پایان رسانده‌ایم. در پایان فصل جاری هم همه خواهند دید که ما کجا قرار داریم. مطمئن هستم که در پایان فصل شانس بزرگی برای کسب یک جام دیگر داریم. 

هو شدن تصمیم تن هاخ برای تعویض گارناچو، به جای رشفورد: 

 اول از همه، مارکوس رشفورد دو موقعیت خوب برای جاشوا زیرکزی ایجاد کرد. دوما، این اولین بازی گارناچو در ترکیب ابتدایی بود و نمی‌توانست 90 دقیقه بازی کند.  

مانوئل اوگارته نباید زودتر جذب می‌شد؟

  مانوئل اوگارته در فصل جدید بازی نکرده و به زمان نیاز دارد. چند هفته و حتی چند ماه. من هری پاتر نیستم، مشخص است که او باید به آمادگی جسمانی برسد. 

آیا اریک تن هاخ مشکل منچستریونایتد است؟ 

 مطمئن هستید؟ اگر اینطور باشد، ما نمی‌توانستیم جام ببریم. شما می‌توانید مثل ما با عبور از رقبای قدرتمند قهرمان اف‌ای کاپ شوید؟ من برای شما متاسفم. پس از منچسترسیتی ما بیشترین جام را برده‌ایم. متاسفم. 

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار