کدخبر : 20374 تاریخ انتشار :
A

توماس مولر رکورد 45 ساله در بایرن مونیخ را شکست

توماس مولر  رکورد 45 ساله در بایرن مونیخ را شکست

توماس مولر درحالی‌که هفته گذشته مقابل وولفسبورگ در کنار سپ مایر رکورددار بازی برای بایرن مونیخ در تمام رقابت‌ها شد، این هفته موفق به شکستن این رکورد شد.

به گزارش ورزش 360 به نقل از وان فوتبال؛ توماس مولر در دقیقه 59 به‌جای مایکل اولیسه وارد زمین شد که این باعث شد او یک رکورد را بشکند. این بازیکن 34 ساله با حضور در بازی مقابل فرایبورگ که البته یک گل زیبا نیز به ثمر رساند، به رکورد 710 بازی برای بایرن مونیخ رسید و از سپ مایر پیشی گرفت.

 این بیش‌ترین تعداد مسابقه‌ای است که یک بازیکن برای باواریایی‌ها انجام داده و مولر اکنون موفق به شکستن رکوردی شد که 45 سال در اختیار دروازه‌بان افسانه‌ای این باشگاه قرار داشت. بااین‌حال، این پایان کار مولر نیست و او همچنان می‌تواند رکوردش را ارتقا بدهد. اکنون نگاهی داریم به رکورددارن بازی برای بایرن مونیخ:

توماس مولر؛ 710 بازی

سپ مایر؛ 709 بازی

اولیور کان؛ 632 بازی

گرد مولر؛ 613 بازی

فرانتس بکن باوئر؛ 584 بازی

گئورگ شوارتزنبک؛ 554 بازی

کلاوس اوگنتالر؛ 551 بازی

مانوئل نویر؛ 523 بازی

فیلیپ لام؛ 517 بازی

توماس مولر پس از بازی نیز به میان تماشاگران حاضر در آلیانتس آرنا رفت تا بتواند در کنار هواداران بایرن مونیخ، هم رسیدنش به این رکورد و هم پیروزی‌شان در این بازی را جشن بگیرد.

 

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار