کدخبر : 20373 تاریخ انتشار :
A

آرنه اشلوت: می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم

آرنه اشلوت: می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم

آرنه اشلوت پس از برد لیورپول مقابل منچستریونایتد، بابت کسب پیروزی ابراز شادمانی کرد.

به گزارش ورزش 360 به نقل از BBC، گل‌هایی از لوئیز دیاز (۲ بار) و محمد صلاح، سومین برد از سومین بازی در فصل جدید را برای قرمزها به ارمغان آورد. سرمربی جدید لیورپول، در مصاحبه پس از بازی، به اسکای گفت:

طی دقایق ابتدایی، یونایتد با شدت زیادی کار را شروع کرد و ما مجبور بودیم آن دوره را پشت سر بگذاریم.

 

‍وقتی به اولدترافورد می‌روید، می‌دانید که لحظات دشواری پیش رو خواهید داشت. پس از گل زیبایی که مردود شد، ما به همان سبک بازی خود ادامه دادیم. به نظرم، به شایستگی برنده شدیم. ما سه گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم.

 

ما همیشه می‌خواهیم حریف را از بالا تحت فشار قرار دهیم. برنامه بازی - دومینیک (سوبوسلای) ابتدا از سمت راست بازی می‌کرد، اما امروز او را از سمت چپ به کار گرفتیم.

 

فصل گذشته منچستریونایتد در خط میانی از یارگیری نفر به نفر استفاده کرد؛ اما امروز آن‌ها با یک شماره ۹ و یک شماره ۱۰ درون زمین، در قالب سیستم ۲-۴-۴ پرس می‌کردند. به نظر من وقتی توپ از بین آن‌ها عبور می‌کند، آن‌ها بیشتر تلاش می‌کنند و بیشتر می‌دوند؛ این چیزی بود که در بازی‌های اول از آن‌ها دیدم.

 

امروز کلیپ‌های زیادی را (به بازیکنان) نشان دادیم که در آن‌ها، مهاجمان سریعا به عقب بر می‌گشتند و این چیزی است که اگر بخواهید این بازی‌ها را ببرید، به آن نیاز دارید.

 

در بین دو نیمه گفتیم که آن‌ها به صورت تهاجمی پرس خواهند کرد، اما من به آن‌ها سه موقعیت نشان دادم که یکی از آن‌ها منجر به موقعیت برای مزراوی شد. در آن صحنه، لوئیز (دیاز) به اندازه کافی به عقب بر نمی‌گشت. این لحظات می‌توانند بازی را در اولدترافورد را تغییر دهند.

 

همه بازی‌ها تا اینجا برای من اهمیت زیادی داشتند. اولین بازی، اولین بازی من به عنوان سرمربی لیورپول بود و دومین بازی، اولین بازی خانگی من. این اولین پیروزی بزرگ من بود. آن‌ها در هفته‌های اخیر به من نشان دادند که می‌توانند بسیار سخت کار کنند. ما با توپ خیلی مسلط بودیم و با یک خط میانی سه نفره بازی کردیم.

 

هنوز چیزهای زیادی برای اثبات وجود دارد، چون لیگ قهرمانان در راه است. دو سال پیش بود که ما در لیگ قهرمانان بازی کردیم و آن فصل بهترین فصل ما نبود.

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار