کدخبر : 20245 تاریخ انتشار :
A

ساعت دقیق بازی منچستریونایتد و لیورپول امروز یکشنبه ۱۱ شهریور

 ساعت دقیق بازی منچستریونایتد و لیورپول امروز یکشنبه ۱۱ شهریور

این بازی حساس میدانی تازه برای دو سرمربی هلندی منچستریونایتد و لیورپول خواهد بود که جنگ قدیمی خود در از لیگ هلند آغاز کرده‌اند.

به گزارش ورزش 360، ورزشگاه اولدترافورد در آخرین بازی هفته سوم لیگ برتر میدانی تازه برای دو سرمربی هلندی منچستریونایتد و لیورپول خواهد بود که جنگ قدیمی خود در هلند را این‌بار در لیگ جزیره دنبال کنند.

 اریک تن هاخ و آرنه اسلوت از ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه، ۱۱ شهریور رقابت خود را در بزرگترین مسابقه هفته سوم لیگ برتر آغاز خواهند داد، رقابتی که شروع آن به زمستان سال ۲۰۲۰ برمی‌گردد، جایی که شاگردان تن هاخ در آژاکس میزبان پی‌اس‌وی آیندهونی بودند که یک مربی تازه‌کار به نام اسلات را روی نیمکت خود داشت.

آن مسابقه با برتری پی‌اس‌وی به پایان رسید تا شاگردان اسلات در صدر جدول با آژاکس هم‌امتیاز شوند، اما کرونا مانع از ادامه ماجراجویی اسلات و تیمش شد و ۲ هفته بعد از برد در خانه آژاکس، آن فصل لیگ هلند به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده و در نهایت ناتمام ماند.

تن هاخ فصل ۲۲-۲۰۲۱ زمانی که اسلوت به فاینورد آمده بود، انتقام آن شکست را گرفت و در هر دو بازی رفت و برگشت لیگ برابر فاینورد پیروز شد و در انتهای آن فصل هم پس از قهرمانی در هلند، هدایت منچستریونایتد را به عهده گرفت. در غیاب او، اسلات توانست در سال ۲۰۲۳ با فاینورد قهرمانی هلند را کسب کند و یک سال پس از آن پیشنهاد هدایت لیورپول را پذیرفت تا حالا دوئل قدیمی دو سرمربی هلندی این‌بار در لیگ جزیره از سر گرفته شود.

 

منبع شهرآرا نیوز
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار