کدخبر : 2016 تاریخ انتشار :
A

گزارشی از نقل و انتقالات آرسنال

گزارشی از نقل و انتقالات آرسنال

آرسنال تنها با تقویت خود در زمستان می تواند تیمی شایسته قهرمانی مهیا کند.

به گزارش ورزش 360، جیمزمک نیکولاس نویسنده سایت گانر بلاگ به بررسی نقل و انتقالات آرسنال در راه قهرمانی و جنگ با منچشترسیتی و لیورپول پرداخت. 

آرسنال سخت کار می کند تا وضعیت FFP خود را مدیریت کند. به عنوان مثال، تمدید قراردادهای اخیر آنها را قادر می سازد تا دستمزد های بازیکنان را در دوره های طولانی تری کاهش دهند. با افزایش درآمدهای این فصل، آرسنال به احتمال زیاد در مورد FFP فضایی برای اقدامات جدید خود خواهد داشت، اما هنوز مشخص نیست که چقدر درآمد دارد. 

همچنین FFP اجازه تزریق 30 میلیون پوند در سال را توسط مالکان یک باشگاه را می‌دهد، اما کرونکه تمایلی به این کار ندارد!!

در حال حاضر، اولویت اصلی دفاع است و احتمال می رود که خط میانی در نظر گرفته شود. می توان گفت که در ژانویه احتمال خرید مدافع وجود دارد. حتی با توجه نیاز به خرید یک مهاجم نوک مرکزی آرسنال اولویتش را به چهار پست خط دفاعی میدهد. 

آرسنال اهداف دفاعی بلندمدتی مانند نیکو اشلوتربک از بروسیا دورتموند دارد. میکل آرتتا همچنین ماتییس دی لیخت از بایرن مونیخ را تحسین می کند، اما قیمت و وضعیت قرارداد هر دو بازیکن باعث می شود که قراردادهای ژانویه غیرقابل انجام باشند.

آرسنال همچنین به جورل هاتو، مدافع 17 ساله آژاکس علاقه دارد. آرسنال بر این باور است که مدل بازی آژاکس مشابه مدل آنهاست، از این رو مانند یورین تیمبر به سرعت انطباق پیدا کرد. با این حال، هاتو ارزان نخواهد بود، و آرسنال ممکن است تصمیم بگیرد که به فردی باتجربه تر برای کمک در این مرحله نیاز دارد. امضای قرارداد قرضی کوتاه مدت محتمل ترین گزینه است.

شانسی برای جذب داگلاس لوییز و زوبیمندی در زمستان وجود ندارد.

اگر هافبکی وارد شود با انتقال قرضی خواهد بود.

آرسنال همچنان به پدرو نتو علاقه مند است. اما اولویت های دیگر آرسنال راه انتقال او را می بندد.

همین را می توان در مورد مهاجم مرکزی نیز گفت. آرسنال امیدوار است که در سال 2024 یک مهاجم جدید جذب کند، اگرچه این امر به احتمال زیاد در دستور کار تابستان است. هیچ پیشرفتی در مذاکره برای ایوان تونی صورت نگرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار