کدخبر : 20154 تاریخ انتشار :
A

پیشرفت سریع چلسی در مذاکرات با منچستریونایتد برای انتقال جیدون سانچو

پیشرفت سریع چلسی در مذاکرات با منچستریونایتد برای انتقال جیدون سانچو

آبی‌های لندن انتظار دارند قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، وینگر 24 ساله منچستریونایتد را جذب کنند.

به گزارش ورزش 360 چلسی در مذاکرات با منچستریونایتد بر سر انتقال جیدون سانچو، به مراحل پیشرفته‌ای رسیده و نسبت به این انتقال بسیار خوش‌بین است.

چلسی انتظار دارد پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی با منچستریونایتد به توافق نهایی برسد. سانچو، ستاره فصل گذشته دورتموند به پروژه چلسی علاقه نشان داده و مایل است راهی استمفوردبریج شود. آبی‌های لندن در تلاش‌اند با قراردادی قرضی، اما با تعهد به خرید دائمی سانچو در تابستان آینده، رضایت یونایتد را جلب کنند.

سانچو پس از امتناع از عذرخواهی از اریک تن هاخ در پی یک اختلاف، منچستریونایتد را ترک کرد و پس از سپری کردن یک دوره قرضی در دورتموند، بار دیگر به کارینگتون بازگشت. با این که گفته می‌شد کدورت‌ها میان سانچو و تن هاخ از بین رفته، به نظر می‌رسد هر دو طرف ترجیح می‌دهند جدا از هم فعالیت کنند. چلسی امیدوار است هر چه زودتر با یونایتد به توافق نهایی برسد. 

پیش از این که چلسی وارد عمل شود، یوونتوس به طور جدی به دنبال جذب جیدون سانچو بود و پیشنهاد خود را به منچستریونایتد ارائه داد اما دو عامل باعث شد تا آنها از جذب وینگر انگلیسی منصرف شوند: درخشش خیره کننده ساموئل امبانگولا و درخواست بالای منچستریونایتد. 

 

منبع طرفداری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار