کدخبر : 20146 تاریخ انتشار :
A

شوک آرسنال به بازار؛ مایکل آرتتا به دنبال داروین نونیز

شوک آرسنال به بازار؛ مایکل آرتتا به دنبال داروین نونیز

توپچی‌ها قصد دارند در روزهای پایانی نقل و انتقالات خرید مهمی را انجام بدهند.

به گزارش ورزش 360، ممکن است در روزهای پایانی نقل و انتقالات شاهد یک خرید جذاب برای تیم میکل آرتتا باشیم. بر اساس گزارش‌ رسانه‌های انگلیسی، آرسنال به دنبال یک حرکت هیجان انگیز تابستانی برای خرید داروین نونیز، مهاجم لیورپول است. توپچی‌ها در تابستان امسال به دنبال یک مهاجم ایده آل بودند و ایوان تونی از برنتفورد و ویکتور اوسیمن از ناپولی در میان نام‌های مدنظر مدیران آرسنال و میکل آرتتا قرار داشتند اما انتقال آنها به لندن جدی نشد.

گزینه جدید تقویت خط حمله 

و اکنون گزینه جذب داروین روی میز قرار گرفته است. این ملی پوش اروگوئه‌ای پس از انتقال به آنفیلد در فصول اخیر انتقادات زیادی را متحمل شده و اکنون از پیشنهاد جدایی از لیورپول استقبال خواهد کرد.

نونیز در تابستان 2022 از بنفیکا راهی لیورپول شد. این بازیکن 25 ساله که در 97 بازی برای مرسی سایدرزها 33 گل به ثمر رساند، گران‌ترین خرید تمام دوران قرمزها به شمار می‌رود. 

نونیز هنوز برای لیورپول در ۲ بازی اول فصل جدید به طور کامل بازی نکرده و به نظر می‌رسد برخلاف دوران یورگن کلوپ، مهاجم ثابت تیم نخواهد بود و دیگو ژوتا انتخاب آرنه اسلوت است. اکنون میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تمایل دارد از این بلاتکلیفی بهره ببرد. بررهمین اساسا، توپچی‌ها علاقه خود را که قبلاً در زمان حضور او در بنفیکا به داروین نونیز نشان داده بودند، از سر می‌گیرند.

لیورپول مبلغی بیش از 73 میلیون پوند برای مهاجم‌اش می‌خواهد و جاه‌طلبی آرسنال برای تقویت خط حمله، می‌تواند آنها را به برداشتن گامی تعیین‌کننده قبل از بسته شدن بازار سوق دهد. نکته قابل توجه در این انتقال شرایط خط حمله آرسنال است. آنها جز کای هاورتز و گابریل ژسوس مهاجم نوک دیگری ندارند و این موضوع در طول فصل باعث بروز مشکلاتی می‌شود. علاوه براین در فصول گذشته ثابت شده ژسوس به بازی کردن در کناره‌ها علاقه دارد و البته نمی‌تواند فصل را بدون مصدومیت و دوری چند هفته‌ای از میادین به پایان برساند!

نقش مهم اسلوت

باتوجه به اینکه فقط ۳ روز تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده، این انتقال شرایط خاصی خواهد داشت و سرمربی جدید لیورپول می‌تواند نقش مهمی در ماندن یا رفتن مهاجم تیمش داشته باشد. اگر اسلوت به نونیز اعتقاد داشته باشد، می‌تواند با توضیح دادن نقش مهم‌اش در ترکیب تیم، او را از رفتن منصرف کند اما اگر  نیازی به داروین نداشته باشد، این انتقال می‌تواند در چند ساعت نهایی شود چون مهاجم ثابت تیم ملی اروگوئه از نیمکت‌نشینی خوشش نمی‌آید و دنبال فرصتی برای پاسخ دادن به انتقادات انگلیسی‌ هاست.

 

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار