کدخبر : 20011 تاریخ انتشار :
A

از آشپزها تا نظافت‌چیان؛ هدیه ۱۰ هزار پوندی پپ به کارکنان سیتی

از آشپزها تا نظافت‌چیان؛ هدیه ۱۰ هزار پوندی پپ به کارکنان سیتی

پپ گواردیولا به هر یک از کارکنان تیم اول منچسترسیتی مبلغ ۱۰ هزار پوند هدیه داده است.

به گزارش ورزش 360، این هدیه به تازگی به هر یک از کارکنانی که در ساختمان تیم اول در کمپ تمرینی باشگاه و آکادمی فوتبال سیتی کار می‌کنند، اهدا شده است.

حدود ۶۰ تا ۷۰ نفر از جمله سرآشپزها، نظافت‌چیان، فیزیوتراپیست‌ها، مسئولان تجهیزات، باریستاها و کارکنان امنیتی در این ساختمان کار می‌کنند.

گواردیولا در طول هشت سال حضورش در این باشگاه، سعی کرده است تا همبستگی و ارتباطی بین کارکنان و بازیکنان ایجاد کند. این مربی ۵۳ ساله کاتالانی معتقد است که این یکی از دلایل موفقیت او و کادر مربیگری‌اش در طول این مدت بوده است. او فصل گذشته گفت: «در این سال‌ها ما به خوبی با هم بوده‌ایم، بازیکنان، باشگاه، کارکنان و دیگر کارکنان. حال و هوای باشگاه بسیار خوب بوده و برای سال‌ها همین‌طور بوده است.»

بازیکنان منچسترسیتی نیز هر فصل هدایایی برای کارکنان باشگاه دارند و گواردیولا به آنها توصیه کرده که همیشه این عادت را ادامه دهند. این مربی سال‌های گذشته نیز در مصاحبه‌هایش بارها از کارکنان باشگاه تشکر کرده و یکی از دلایل موفقیت باشگاه را حضور مثبت آنها دانسته است.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار