کدخبر : 2001 تاریخ انتشار :
A

سردار آزمون برای یوونتوس خط و نشان کشید!

سردار آزمون برای یوونتوس خط و نشان کشید!

سردار آزمون تصویری از تمرینات رم را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

به گزارش ورزش 360، رم ابتدای هفته در یک بازی حساس مقابل ناپولی قرار گرفت و موفق شد با ارائه یک نمایش خوب و حساب شده حریف خود را با دو گل از پیش رو بردارد تا شاگردان ژوزه مورینیو به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند و اوضاع خود را در جدول سر و سامان دهند. 

مثل اکثر بازی‌های قبلی سردار آزمون در دیدار مقابل ناپولی نیز به عنوان یار تعویضی به کار گرفته شد و اتفاقا بعد از ورود او به زمین بود که تیم ژوزه مورینیو دو گل زد و نهایتا توانست به برتری برسد تا ستاره ایرانی یک بار دیگر برای تیمش خوش یمن و تاثیرگذار باشد. 

رم جمعه شب در یک مسابقه مهم دیگر به مصاف یوونتوس خواهد رفت. این بازی در اولین برگزار می‌شود و قطعا جالوروسی کار سختی مقابل تیم این روزها آماده یوونتوس پیش رو خواهد داشت. سردار آزمون روز گذشته عکسی از تیم برنده تمرینات رم را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که در کنار او بازیکنانی مثل روملو لوکاکو و پائولو دیبالا نیز حضور داشتند. اتفاقی که از انگیزه بالای شاگردان مورینیو برای غلبه بر یوونتوس حکایت دارد.

photo_2023-12-27_11-11-29

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار