کدخبر : 1989 تاریخ انتشار :
A

ذوق کلوپ از صدرنشینی: این عالیه!

ذوق کلوپ از صدرنشینی: این عالیه!

یورگن کلوپ، سرمربی‌ لیورپول، معتقد است اگرچه تیمش در نیم فصل اول خیلی خوب نبوده اما از آن‌ها رضایت دارد.

به گزارش ورزش 360، یورگن کلوپ پس از اینکه لیورپول با برد 2-0 مقابل برنلی در صدر جدول قرار گرفت، از عملکرد تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر انگلیس تمجید کرد.

برد باکسینگ دی در ورزشگاه تورف مور، با گل زودهنگام داروین نونز و ضربه دیرهنگام دیوگو ژوتا، قرمزها را قبل از بازی روز پنج شنبه با آرسنال به صدر جدول لیگ برتر انگلیس برد.

یورگن کلوپ پس از این بازی در مورد نتیجه و عملکرد لیورپول در تورف مور گفت: "شما هرگز نمی‌دانید دقیقاً چه انتظاری از بازی چهارم طی فقط 10 روز دارید، واقعاً باورنکردنی‌ بود. واقعا شدیدتر از هر چیزی که فکر کنید. حضور در این ورزشگاه و انجام بازی‌ای که ما داشتیم، کاملاً استثنایی است. همچنین استثنایی است که ما گل نخوردیم. برای مدتی طولانی مشکلات زیادی برای برنلی ایجاد کردیم، یک بازی فوق العاده انجام دادیم. به عنوان آخرین بازی در یک دوره واقعاً فشرده، واقعاً نمی‌توانید چنین انتظاری داشته باشید، اما ما آن را انجام دادیم.

گلزنی ژوتا؟

من دیوگو ژوتا را دوست دارم اما او موقعیت‌هایی هم از دست داده است. دیوگو بازیکن فوق العاده مهمی برای ماست. حضور او کل پتانسیل تیم را تغییر داد، این درست است اما او برخی از فرصت‌ها را از دست داد.

صدرنشینی در لیگ برتر انگلیس؟

کسب 42 امتیاز واقعاً خوشحال کننده است. این واقعاً عالی است زیرا نیم فصل اول تمام شد و کاری که ما انجام دادیم، کاملاً خوب بود. کامل نبود ولی خوب بود. اگر آرسنال پیروز شود، نمی‌توانیم بیش از یک امتیاز با صدر جدول فاصله داشته باشیم.

واتارو اندو؟

خدای من او چه بازی‌ای انجام داد، باید بگویم عملکرد او در این بازی را خیلی دوست داشتم. اینکه الان قرار است به جام ملت‌های آسیا برود کمی نگران کننده ولی خوب است. او بازیکن مهمی برای ماست. حداقل در ژانویه باید کم و بیش بدون او بازی کنیم اما مقابل نیوکسل او هنوز اینجا خواهد بود. بعد بازیکنان‌ می‌روند و ما باید راه دیگری پیدا کنیم که این کار را خواهیم کرد. اما در حال حاضر برای او واقعا خوشحالم. کمی طول کشید تا او واقعاً نشان داد که چقدر خوب است، اما اکنون این را می‌بینیم و واقعاً از این بابت خوشحالم.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار