کدخبر : 19844 تاریخ انتشار :
A

کریستیانو رونالدو: برنامه ای برای خداحافطی ندارم

کریستیانو رونالدو: برنامه ای برای خداحافطی ندارم

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال که سابقه‌ای ۲۰ ساله را با لباس تیم ملی کشورش پشت سر گذاشته همچنان برنامه‌ای برای خداحافظی از بازی‌های ملی ندارد.

به گزارش ورزش 360، کریستیانو رونالدوی ۳۹ ساله در مصاحبه با کانال NOW گفت: بسیار مفتخرم پیراهن تیم ملی پرتغال را به تن می‌کنم، این یک رویاست.

او ادامه داد: وقتی تیم ملی را ترک می‌کنم، از قبل به هیچ‌کس نمی‌گویم، این یک تصمیم بسیار خودجوش از سوی من خواهد بود، اما تصمیمی است که کاملا آن را از قبل بررسی می‌کنم. 

او درباره حضور با پیراهن تیم ملی پرتغال در لیگ ملت‌ها و مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: در حال حاضر چیزی که می‌خواهم این است که بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

رونالدو همچنین در پاسخ به سوالی درباره دوران بعد از فوتبال هم گفت: در حال حاضر ایده‌ای برای مربی شدن در هیچ تیمی به ذهنم خطور نمی‌کند و آینده خود را این‌گونه نمی‌بینم.

وی در پایان افزود: من خود را می‌بینم که خارج از فوتبال کار‌های دیگری انجام می‌دهم، اما فقط خدا می‌داند که آینده چه خواهد شد. 

منبع تابناک
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار