کدخبر : 19398 تاریخ انتشار :
A

جدایی جورجینا از رونالدو چقدر برایش درآمد دارد؟

جدایی جورجینا از رونالدو چقدر برایش درآمد دارد؟

به تازگی جزئیات تازه‌ای از توافق جورجینا و رونالدو برای زندگی مشترک منتشر شده که در آن برخی اعداد و ارقام مالی هم بیان شده است.

ورزش ۳۶۰ - یکی از مهم‌ترین قوانین زندگی مشترک و البته جدایی در بسیاری از کشورهای غربی «تنصیف اموال» در صورت جدایی است. قانونی که بیان می‌کند زوج و زوجه بعد از جدایی از هم باید همه دستاوردهای زندگی مشترک را بین خود تقسیم کنند. 

این قانون در زمینه‌ی زندگی سلبریتی‌ها رنگ و بوی بیشتری به خود می‌گیرد چرا که دارایی و اموال آنها اعداد قابل توجهی است و در صورت نصف شدن عدد بزرگی به همسران آنها می‌رسد. این قانون تنها شامل عقد قرارداد رسمی ازدواج نمی‌شود و مشمول افرادی که بدون ازدواج به عنوان شریک در یک خانه زندگی می‌کنند هم می‌شود.

به تازگی مارکا فاش کرده که کریستیانو رونالدو قراردادی با جورجینا منعقد کرده که در آن مشخص می‌کند در صورت جدایی چه مبلغی به او خواهد رسید. در حال حاضر دارایی رونالدو یک میلیارد یورو تخمین زده می‌شود. او در قراردادی که با پارتنر کنونی‌اش منعقد کرده تصریح کرده که در صورت جدایی ماهانه ۱۰۰ هزار یورو باید به جورجینا پرداخت کند.

اگر این مبلغ بعد از جدایی در بازه زمانی نزدیک به ۵۰ سال هم پرداخت شود چیزی حدود ۶۰ میلیون یورو می‌شود که فاصله‌ی زیادی با دارایی یک میلیارد یورویی رونالدو دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار