کدخبر : 19077 تاریخ انتشار :
A

رقیب استقلال و پرسپولیس؛ کابوس شب‌های کریستیانو رونالدو

رقیب استقلال و پرسپولیس؛ کابوس شب‌های کریستیانو رونالدو

الهلال عربستان بیشترین شکست را در کارنامه رونالدو مقابل یک تیم رقم زد.

به گزارش ورزش 360، هیچ تیمی به اندازه الهلال زندگی را برای رونالدو تلخ نکرده است»، این گزارش امروز (یکشنبه) نشریه مارکا اسپانیا از کوتاه ماندن دست ابرستاره پرتغالی از قهرمانی با النصر است.دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن 8 بار مقابل الهلال بازی کرده که 6 بازی شکست خورده یعنی در 80 درصد بازی ها ناکام بوده است.

دیدار سوپر کاپ عربستان شب گذشته میان النصر و الهلال برگزار شد. رونالدو در نیمه اول بازی النصر را با نتیجه یک بر صفر جلو انداخت.اما الهلال در نیمه دوم طوفان به پا کرد و 4 گل به ثمر رساند تا شکست سنگینی را برای رونالدو رقم بزند.الهلال گرانترین و قدرتمندترین رقیب استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان به شمار می‌آید.

نشریه اوله آرژانتین می‌نویسد که الهلال بار دیگر اشک رونالدو را درآورد و حسرت اولین جام قهرمانی در عربستان را بر دلش گذاشت.نشریه TYC آرژانتین گزارش می‌دهد که رونالدو مقابل الهلال طلسم شده و همچنان با النصر دست خالی است و در مراسم اهدای مدال حضور پیدا نکرد.

 

منبع فارس
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار