کدخبر : 19055 تاریخ انتشار :
A

میلان 2 - تورینو 2؛ از این سخت‌تر و بدتر نمی‌شد

میلان 2 - تورینو 2؛ از این سخت‌تر و بدتر نمی‌شد

میلان تحت هدایت فونسکا در اولین بازی خود در فصل جدید سری A با نتیجه ۲-۲ مقابل تورینو در خانه متوقف شد.

به گزارش ورزش 360، شروع پائولو فونسکا در میلان چندان امیدوارکننده نبود. در هفته اول سری A میلان در خانه به مصاف تورینو رفت اما نتوانست نتایج خوبش در بازی‌های پیش‌فصل را تکرار کند و در خانه به تساوی ۲-۲ رسید.

میلان این بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۷ در آستانه گلزنی قرار گرفت اما ضربه سر تیاو را مدافع حریف در نزدیکی دروازه برگشت داد.

پس از این موقعیت تورینو در دفاع مستحکم‌تر شد و به میلانی‌ها اجازه پیشروی نداد. در دقیقه ۲۵ اما لیائو به خوبی از مدافع میزبان عبور کرد و شانس خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه‌اش با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

پنج دقیقه بعد روی ارسال زاپاتا از سمت چپ، بلانووا با ضربه سر توپ را به سمت دروازه میلان فرستاد. تیاو در آنجا حضور داشت و انتظار می‌رفت توپ را دور کند اما با اشتباهی عجیب، باعث شد که توپ وارد دروازه خودی شود و بدین شکل بازی ۱-۰ شد.

در دقیقه ۴۱ روی حرکت عالی روبن لوفتوس چیک و پاس او، لیائو در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه‌اش را ساویچ، دروازه‌بان حریف، دفع کرد تا نیمه اول به سود تورینو به پایان برسد.

در دقیقه ۵۵ پولیشیچ شانسش را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه‌اش با اختلاف نه‌چندان کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۰ دقیقه بعد پس از تکل کوکو روی موراتا داور نقطه پنالتی را نشان داد اما پس از مشورت با کمک داور ویدئویی و بازبینی صحنه، تصمیمش را تغییر داد.

در حالی‌که انتظار می‌رفت میلان با حملاتش و در دست داشتن بازی به گل مساوی برسد اما تورینو گل دوم را هم زد. روی ارسال لازارو در دقیقه ۶۸، زاپاتا با ضربه سر دروازه میزبان را باز کرد.

در دقیقه ۷۲ پولیشیچ یک بار دیگر در موقعیت خوبی برای شوت‌زنی قرار گرفت اما ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ۲۰ دقیقه پایانی بازی، تورینو به خوبی از برتری‌اش دفاع کرد و همه بسیاری انتظار داشتند که میلان در اولین بازی شکست بخورد اما در لحظات پایانی همه چیز تغییر کرد.

ابتدا در دقیقه ۸۹ پس از شوت پشت محوطه ریندرز، موراتا در داخل باکس، روی توپ اثر گذاشت و موفق شد بازی را ۲-۱ کند. همین گل باعث شد امیدهای میلان برای فرار از شکست بیشتر شود. در دقیقه ۵+۹۰ ارسال موساح از سمت راست، با ضربه محکم و روی پای اوکافور به تور دروازه ساویچ چسبید و بازی مساوی شد.

لحظاتی بعد داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و میلان در اولین بازی در فصل ۲۵-۲۰۲۴ سری A مقابل تورینو به تساوی ۲-۲ رسید.


 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار