کدخبر : 19045 تاریخ انتشار :
A

والنسیا 1 - بارسلونا 2؛ آغاز دوران فلیک با لوا

والنسیا 1 - بارسلونا 2؛ آغاز دوران فلیک با لوا

بارسلونا در اولین بازی فصل ۲۵-۲۰۲۴ لالیگا، والنسیا را ۲-۱ شکست داد.

به گزارش ورزش 360، شاگردان هانسی فلیک در هفته اول لالیگا در دیداری خارج از خانه، در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا رفتند و در حالی‌که میزبان موفق شد با گل هوگو دورو پیش بیفتد اما در نهایت این بارسلونا بود که با گل‌های رابرت لواندوفسکی سه امتیاز را به دست آورد.

این بازی پایاپای آغاز شد و با اینکه هر دو تیم میلی هجومی داشتند اما موقعیت خاصی بر روی دروازه‌ها خلق نشد. اولین فرصت جدی دیدار به دست والنسیا خلق شد. جایی که آلمیدا پس از گذر از بالده ضربه‌اش را روانه دروازه کرد اما توپ با برخورد به مدافعان بارسا، به شکل خطرناکی دفع شد.

در دقیقه ۲۲ په‌په‌لو از سمت چپ حرکت کرد و پس از ورود به محوطه ضربه‌اش را به سمت دروازه زد اما این شوت با برخورد به کوبارسی و سپس دخالت تراشتگن دفع شد.

در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و دو تیم در خلق موقعیت ناتوان بودند. بارسلونا چندین بار سعی داشت با ارسال‌ها و استفاده از قدرت سرزنی لواندوفسکی دروازه حریف را باز کند اما مدافعان والنسیا به خوبی ظاهر شدند.

در حالی‌که به نظر می‌رسید نیمه اول بدون گل به پایان می‌رسد اما هر دو تیم موفق به گلزنی شدند. ابتدا والنسیا در دقیقه ۴۵ با ضربه سر هوگو دورو روی ارسال دیه‌گو لوپز به گل اول دست یافت.

پنج دقیقه بعد و در آخرین ثانیه‌های نیمه اول، ارسال بالده از سمت چپ و سپس دخالت یامال، باعث شد که توپ در مقابل دروازه به لواندوفسکی برسد و این بازی بازی را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم بارسا خیلی سریع موفق به رسیدن به گل شد. در دقیقه ۴۸ پس از خطای بازیکن والنسیا روی رافینیا، داور اعلام ضربه پنالتی کرد و لواندوفسکی پشت توپ ایستاد. این بازیکن سپس ضربه‌اش را به سمت راست زد و با اینکه دروازه‌بان به سمت توپ رفت اما در گرفتن آن ناکام ماند و بارسا جلو افتاد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد یک فرصت بزرگ به فران تورس رسید تا بازی را ۳-۱ کند اما ضربه خطرناک او را مامارداشویلی دفع کرد.

در ادامه بازی دوباره افت کرد و موقعیتی در زمین خلق نشد. مهم‌ترین اتفاق دیدار در این دقایق مصدومیت بالده بود که در نهایت منجر به تعویض او و به بازی آمدن جرارد مارتین شد.

با اینکه والنسیا عقب بود اما این تیم نتوانست نمایش خوبش در نیمه اول را تکرار کند و بارسلونا به خوبی در خط هافبک و دفاع، میزبان را مهار کرده بود.

خود بارسلونا نیز چندین فرصت نصفه و نیمه برای زدن گل سوم به دست آورد اما هر کدام بی‌دقتی بازیکنان و یا دخالت مدافعان حریف، از دست رفتند.

در دقیقه ۷۸ ضربه لوا از لبه محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

این مهاجم لهستانی در دقایق پایانی هم موقعیت خوبی برای کاسادو ساخت. پاس او در دقیقه ۱+۹۰ به ستاره جوان رسید اما ضربه کاسادو با بدشانسی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت داور پس از ۷ دقیقه وقت اضافه، سوت پایان بازی را به صدا درآورد و بارسلونا در اولین گام موفق به کسب سه امتیاز باارزش شد.


 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار