کدخبر : 19033 تاریخ انتشار :
A

بیهوشی نیم‌ساعته این فوتبالیست در جریان بازی!

بیهوشی نیم‌ساعته این فوتبالیست در جریان بازی!

بازی تیم‌های استاد د رنس و لیل به دلیل مصدومیت شدید آنخل گومز، ستاره تیم مهمان، متوقف شد.

به گزارش ورزش 360، در فرانسه نگرانی‌هایی درباره آنخل گومز وجود دارد. بازی بین استاد د رنس و لیل به دلیل برخوردی نگران‌کننده متوقف شد. آنخل گومز پس از برخورد با کنه به زمین افتاد و سپس داور بازیکن رنس را از زمین اخراج کرد.

در دقیقه ۱۵ نیمه اول، یک پاس بلند از دروازه‌بان رنس، باعث برخورد هوایی بین آنخل گومز و کنه شد. شدت برخورد بازیکنان به حدی بود که باعث شد گومز زمین بخورد و بی‌حرکت در جای خودش بماند که باعث نگرانی افراد حاضر در استادیوم شد.

گومز پس از سقوط بی‌هوش شد. بازیکن رنس اخراج شد و تصاویری از او در حال دعا برای سلامتی گومز ثبت شد. گومز به مدت ۳۰ دقیقه روی زمین بود. استادیوم در سکوت فرو رفت و نگرانی‌ها برای بازیکن انگلیسی به اوج رسید. او دقایقی پیش توسط پزشکان از استادیوم خارج شد. هنگام خروج از استادیوم، هواداران او را تشویق کردند. بازی اکنون از سر گرفته شده است.

لیل از طریق شبکه‌های اجتماعی بیانیه‌ای صادر کرد و وضعیت سلامتی بازیکن را به‌روزرسانی و هواداران را آرام کرد:«می‌توانیم تأیید کنیم که آنخل گومز به هوش آمده و به بیمارستان منتقل شده است.»

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار