کدخبر : 18996 تاریخ انتشار :
A

یک رکورد دیگر به نام محمد صلاح ثبت شد

یک رکورد دیگر به نام محمد صلاح ثبت شد

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، با عملکردی استثنایی در هفته‌های افتتاحیه لیگ برتر انگلیس رکورد جدیدی در این رقابت‌ها به ثبت رساند.

به گزارش ورزش 360، این بازیکن مصری موفق شد با به ثمر رساندن 9 گل در بازی‌های افتتاحیه، رکورد بیشترین گل زده در تاریخ هفته‌های ابتدایی لیگ برتر را به نام خود ثبت کند.

پیش از این، اسطوره‌هایی همچون آلن شیرر، وین رونی و فرانک لمپارد هر کدام با 8 گل در صدر این جدول قرار داشتند، اما اکنون صلاح با پیشی گرفتن از این بزرگان، عنوان بهترین گلزن روزهای آغازین لیگ برتر را به دست آورده است.

عملکرد محمد صلاح در هفته‌های افتتاحیه لیگ برتر برای لیورپول همواره چشمگیر بوده است. او در فصل 2017/18 در مقابل واتفورد گلزنی کرد و در فصل بعدی (2018/19) مقابل وستهام نیز موفق به گلزنی شد. در فصل 2019/20، او در برابر نوریچ با یک گل و یک پاس گل خوش درخشید. فصل 2020/21 شاهد درخشش بی‌نظیر او بود؛ جایی که با به ثمر رساندن سه گل در برابر لیدز، آغاز فوق‌العاده‌ای داشت. در فصل 2021/22 نیز، مقابل نوریچ با یک گل و دو پاس گل درخشید. در فصل 2022/23، صلاح مقابل فولام گلزنی کرد و در هفته افتتاحیه فصل 2023/24 مقابل چلسی یک پاس گل به ثبت رساند. در نهایت، او در آغاز فصل 2024/25 در مقابل ایپسویچ با یک گل و یک پاس گل باز هم به تیمش کمک کرد.

در دیدار امروز مقابل ایپسویچ، صلاح بار دیگر درخشید. او ابتدا در دقیقه 60 یک پاس گل تماشایی به دیوگو ژوتا داد و پنج دقیقه بعد، در دقیقه 65، خودش نیز موفق به گلزنی شد.

صلاح با این عملکرد درخشان نه تنها به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیورپول شناخته می‌شود، بلکه جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین‌های لیگ برتر انگلیس نیز تثبیت کرده است.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار