کدخبر : 18940 تاریخ انتشار :
A

عکس | درگیری فیزیکی ستاره فوتبال در مجلس

عکس | درگیری فیزیکی ستاره فوتبال در مجلس

آلپای اوزالان، ستاره سابق فوتبال ترکیه، نقش پررنگی در درگیری در پارلمان این کشور داشت.

به گزارش ورزش 360، روز جمعه به درخواست احزاب اپوزیسیون ترکیه، جلسه‌ای برای رسیدگی به وضعیت جان آتالای، نماینده مجلس، وکیل معروف و فعال حقوق بشر، تشکیل شد‌.

آتالای به دلیل سازماندهی اعتراضات ضددولتی و با اتهاماتی مانند فعالیت علیه منافع ملی، به ۱۸ سال زندان محکوم شده است و در حال حاضر در زندان مارمارا در ترکیه به سر می‌برد.

انتظار می‌رفت که این جلسه نتایج مثبتی برای هر دو طرف داشته باشد اما زمان زیادی نگذشته بود که پارلمان ترکیه محل درگیری نمایندگان احزاب شد!

در این جلسه آلپای اوزالان، نماینده حزب عدالت و توسعه که در جام جهانی ۲۰۰۲، مدافع تیم ملی ترکیه بود، در حال دفاع از منافع حزبش بود که احمد شیک، نماینده حزب کارگران ترکیه، با اعتراض به او نزدیک شد.

photo_2024-08-16_22-38-01

اعتراضات شیک و عصبانیت او در نهایت منجر به این شک که اوزالان کنترل خود را از دست بدهد و با مشت به این نماینده حمله کند. پس از دقایقی سایر نماینده‌های احزاب هم به صحن پارلمان هجوم بردند و همین باعث شد که درگیری بزرگی رخ دهد که آغازکننده آن فردی آشنا برای دنیای فوتبال و هواداران این ورزش است.

آلپای اوزالان که اکنون نماینده حزب عدالت و توسعه است، در باشگاه‌هایی مانند بشیکتاش، فنرباغچه و استون ویلا بازی کرده و در بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۵ از مدافعان تیم ملی ترکیه بود و در جام جهانی ۲۰۰۲ برای این تیم به میدان رفت.

photo_2024-08-16_22-38-02

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار