کدخبر : 18871 تاریخ انتشار :
A

عصبانیت هواداران منچستر از بهانه‌گیری‌های تن‌هاخ

عصبانیت هواداران منچستر از بهانه‌گیری‌های تن‌هاخ

اریک تن هاخ سرمربی منچستر یونایتد با انتقاد از آمادگی تیمش، خشم هواداران منچستر یونایتد را برانگیخت.

به گزارش ورزش 360، اریک تن هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، با اظهارات اخیر خود پیش از دیدار افتتاحیه لیگ برتر مقابل فولام، خشم هواداران شیاطین سرخ را برانگیخت.

یونایتد روز جمعه در اولدترافورد میزبان فولام خواهد بود تا رقابت‌های فصل 25-2024 را آغاز کند، اما تن هاخ شانس تیمش برای کسب سه امتیاز را کم اهمیت جلوه داد. این مربی هلندی در کنفرانس خبری گفت: «تیم آماده نیست اما لیگ شروع می‌شود. نمی‌توانیم از آن فرار کنیم. باید با آن کنار بیاییم.»

برخی از هواداران منچستر یونایتد اعتقاد بر این دارند که تن هاخ دائما بهانه می‌آورد.

یکی از هواداران در توییتر نوشت: «این واقعاً مضحک است. آغاز فصل است و ما در اولدترافورد به مصاف فولام قدرتمند می‌رویم. کمی خوش‌بینی و اعتماد به نفس داشته باشید، ما تیم قوی‌تری داریم. حرف احمقانه‌ای است.»

هوادار دیگری گفت: «این منفی‌بافی به بازیکنان بهانه می‌دهد. طرفدار این هستم که او برای مدت طولانی در یونایتد باشد. فکر می‌کنم این اظهارات او را شرمنده می‌کند.»

هوادار دیگری در ایکس نوشت: «بزرگترین طرفدار اریک هستم اما کمی آزاردهنده است که او قبل از شروع فصل بهانه می‌آورد.»

"الکس من یو" پرسید: «تیم آماده نیست؟ به چه مقدار زمان نیاز دارید؟» هوادار دیگری گفت: «باورم نمی‌شود.»

در همین حال، یک شخص دیگر نوشت: «چرا او حالا بهانه می‌آورد؟»

یونایتد فصل گذشته در رتبه هشتم جدول قرار گرفت که بدترین نتیجه تاریخچه حضور این تیم در لیگ برتر است و فشار زیادی روی تن هاخ است تا این بار عملکرد بهتری داشته باشد، خصوصاً پس از جذب بازیکنانی مانند ماتیس دی‌لیخت، نصیر مزراوی، یوشوا زیرکه و لنی یورو، اگرچه آلن شیرر هنوز انتظار ندارد آنها به جمع چهار تیم برتر برسند.

یونایتد در بازی افتتاحیه مقابل فولام در اولدترافورد در این هفته بدون یورو، راسموس هویلوند، تیرل مالاسیا و لوک شو خواهد بود، اما تن هاخ تأکید می‌کند که می‌تواند یک ترکیب اصلی قوی تشکیل دهد. او گفت: «مهم بازیکنانی نیست که در دسترس نیستند. همانطور که همیشه در فصل گذشته گفتم، مهم بازیکنانی است که در دسترس هستند و ما گروه خوبی داریم، می‌توانیم انتخاب قوی انجام دهیم.»

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار