کدخبر : 18823 تاریخ انتشار :
A

بایرن مونیخ پدیده فرانسوی‌ها در المپیک را گرفت

بایرن مونیخ پدیده فرانسوی‌ها در المپیک را گرفت

امروز مراسم معارفه میشل اولیسه، ستاره جدید خط حمله بایرن، به شکل جالبی در باشگاه مونیخی برگزار شد.

به گزارش ورزش 360، یک روز قبل از بازی با اولم در هفته اول بوندسلیگا ستاره فرانسوی به هواداران بایرن معرفی شد. اولیسه به‌خصوص بعد از درخشش با پیراهن تیم ملی فرانسه در ‌المپیک 2024 پاریس مورد توجه قرار گرفت و همین باعث شد ‌هواداران بایرن مونیخ که قبل از شروع المپیک شناختی جزئی از ‌اولیسه داشتند حالا شیفته این جوان فرانسوی شوند. ‌

اولیسه سه شنبه وارد دفتر بایرن مونیخ شد و ویدیویی از ‌خوشامدگویی بازیکنان بایرن مونیخ به او منتشر شد. اولیسه سپس ‌در اختیار تیم پزشکی باشگاه قرار گرفت تا وضعیت بدنی‌اش را در ‌آستانه اضافه شدن به تمرین‌ها به دقت بررسی کنند. ‌ او دیروز با بایرن اولین تمرین خود را پشت سر گذاشت. بایرن برای خرید او 51 میلیون یورو هزینه کرده است.

در ابتدای مراسم مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، کیکی به مناسبت کسب مدال نقره فوتبال المپیک پاریس تقدیم اولیسه کرد. اولیسه با فرانسه در فینال به اسپانیا باخت و از رسیدن به مدال طلا باز ماند.

در ادامه اولیسه پاسخ سوالات خبرنگاران را داد:

اولیسه درباره اولین روزهای حضورش در بایرن گفت: «همه چیز خوب است و تا اینجا شرایط مطلوب بوده است. همه به من خوش آمد گفتند و حس خوبی از هم تیمی ها و مربی جدیدم گرفتم.»

اولیسه در مورد تفاوت بوندسلیگا نسبت به لیگ برتر گفت: «احتمالا کمی متفاوت است. اما من سطح تفاوت را نمی دانم.»

اولیسه در مورد جمال موسیالا گفت: «وقتی جوانتر بودیم مدتی با هم در چلسی بازی کردیم. او بازیکن بزرگی است و من خیلی خوشحالم که دوباره کنار او بازی خواهم کرد.»

اولیسه درباره بازیکنان فرانسوی قبلی بایرن گفت: «من فرانک ریبری را خیلی دوست دارم. وقتی به بازیکنان فرانسوی که برای بایرن بازی کردند فکر می کنم، بیشتر او به ذهنم می آید.»

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار