کدخبر : 18811 تاریخ انتشار :
A

کریستیانو رونالدو مردی برای همه فصول

کریستیانو رونالدو مردی برای همه فصول

کریستیانو رونالدو با گلزنی در بازی دیروز مقابل التعاون به یک رکورد ویژه در تاریخ فوتبال جهان رسید.

به گزارش ورزش 360، کریستیانو رونالدو علیرغم سن و سالش، با وجود اینکه در بهترین روزهای خود هم قرار ندارد و با وجود تمام آنچه در مورد وی گفته می شود، همچنان رکوردها و آمار ارقامی شگفت انگیز را به فهرست رکوردهای خود اضافه می کند.

ستاره پرتغالی با گلزنی در خون خود زندگی می کند و حتی با ارائه یک بازی ضعیف در نیمه نهایی سوپرجام عربستان مقابل التعاون موفق به گلزنی شد. دقیقه 56 بود که یک نفوذ از سمت راست با پاس رو به جلو به سلطان الغنام همراه ‌شد تا پاس به رو به عقب او در مرکز محوطه جریمه به رونالدو برسد. ‌شوت دقیق پای راست کریستیانو وارد دروازه شد تا اولین گل اسطوره ‌در این فصل ثبت شود. ‌ 

این گل برای رونالدو پس از یک یورو 2024 بد، اهمیت زیادی داشت. این بیست و سومین فصل متوالی است که او موفق به گلزنی می شود که یک رکورد مطلق در فوتبال جهان است.

دو موقعیت بسیار واضحی که کریستیانو از دست داد، نشان می‌دهد که او دیگر همان ستاره نیست و آن CR7 قدیمی هرگز باز نخواهد گشت. با این حال، او هنوز هم گل می زند و این هرگز تغییر نخواهد کرد. تا زمانی که او در زمین باشد، به گلزنی خود ادامه خواهد داد و این در ذات او است.

بیش از دو دهه از زمانی که آن پدیده جوان در فصل 03-2002 سه گل با پیراهن اسپورتینگ پرتغال به ثمر رساند می گذرد. هیچ کس نمی توانست تصور کند که او فصل 24-2023 را با 50 گل در النصر به پایان برساند. حالا، در فصل جدید و گلزنی در همان اولین بازی. اینکه او چقدر بیشتر دوام خواهد آورد یک راز است، اما تا زمانی که به بازی ادامه دهد، رکوردهای بیشتری خواهد شکست.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار