کدخبر : 18573 تاریخ انتشار :
A

آشنایی با امرسون رویال بازیکن جدید آث میلان

آشنایی با امرسون رویال بازیکن جدید آث میلان

با اعلام رسمی باشگاه میلان، امرسون رویال با قراردادی چهارساله و ‌بند تمدید یک‌ساله از تاتنهام به روسونری پیوست.

به گزارش ورزش 360، درحالی‌که از هفته گذشته شایعاتی درباره ‌انتقال ملی‌پوش برزیلی، امرسون رویال، از تاتنهام به میلان منتشر ‌شده بود این انتقال امروز رسمی شد و روسونری اعلام کرد ستاره ‌برزیلی را با قراردادی چهارساله به خدمت گرفته است. ‌

دو باشگاه امروز بر سر قیمت این انتقال به توافق رسیدند و امرسون ‌رویال با حضور در دفتر روسونری قراردادش را امضا کرد. این ستاره ‌برزیلی با مبلغ 15 میلیون یورو ثابت و 3 میلیون یورو پاداش ‌عملکردی راهی میلان شده است. ‌

امرسون رویال 25 ساله قراردادی چهار ساله بسته و در قرارداد او ‌میلان حق تمدید یک ساله را خواهد داشت. شماره پیراهن این ‌بازیکن برزیلی در میلان هم روشن شده و امرسون رویال با پیراهن ‌شماره 22 بازی خواهد کرد. ‌

امرسون رویال در تاتنهام و تیم ملی برزیل سابقه بازی در پست دفاع ‌کناری، دفاع وسط و وینگ‌بک را دارد و بازیکنی چند پسته محسوب ‌می‌شود. ‌او بازیکن بارسا بود، ولی بعد از اینکه دو فصل و نیم را به صورت ‌قرضی در بتیس سپری کرد در تابستان 2021 درحالیکه تنها سه بازی ‌برای تیم اول بارسلونا انجام داده بود با قراردادی دائمی به تاتنهام ‌پیوست و سه فصل را در این تیم بازی کرد. ‌

gnavpx34

زندگینامه

امرسون آپارسیدو دسوزا جونیور در پست دفاع راست برای تیم تاتنهام و تیم ملی برزیل بازی می‌کند. بیشتر مردم این بازیکن را با اسم امرسون رویال می‌شناسند اسمی که عمویش به او داده است. این بازیکن جوان در تیم رئال بتیس و بارسلونا بازی کرده. امرسون بیش از 11 بازی برای تیم ملی زیر 20 سال برزیل داشته و 10 بازی برای تیم ملی زیر 23 سال انجام داده است.

امرسون در 14 ژانویه 1999 در شهر سائوپائولو برزیل به دنیا آمد. او در 15 سالگی به تیم پونته پرتا برزیل رفت، او بعد از تستی که در این تیم داد برای پست دفاع راست قبول شد و برای این تیم شروع به بازی کردن کرد. سال 2018 او به تیم اصلی پیوست.

امرسون رویال برای اولین بار در مسابقات تولن 2017 به تیم زیر 23 سال برزیل دعوت شد. اولین مسابقه امرسون رویال برای تیم ملی برزیل مقابل کره جنوبی بود که در آن بازی  امرسون به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد.

بعد از بازی دوستانه برزیل و کره جنوبی امرسون برای کوپا آمریکا سال 2021 به تیم ملی دعوت شد. او در چهار دقیقه آخر دومین بازی مرحله گروهی کوپا آمریکا، برای برزیل بازی کرد. تیم ملی برزیل در آن بازی چهار گل به پرو زد و پیروز میدان شد.  امرسون تجربه بازی در فینال کوپا آمریکا 2021 را دارد او در دقیقه 76 وارد زمین شد ولی نتوانست مانع شکست تیم ملی برزیل شود.

امرسون در مقدماتی جام جهانی 2022 تا به‌حال سه بازی برای تیم ملی برزیل انجام داده است. او با %84 دقت پاس آمار خوبی در آن سه بازی از خود به‌جا گذاشت. رویال در مقدماتی جام جهانی قطر دو کارت زرد و یک کارت قرمز گرفت ،اما مطئنا این نوع بازی برای او مشکل ساز می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. او امیدوار است در جام جهانی قطر با تیم ملی برزیل قهرمان شود.

بازی‌های باشگاهی

امرسون رویال در آوریل 2018 به تیم اتلتیکو مینیرو به صورت قرضی انتقال یافت. مبلغ قرار داد امرسون رویال با این تیم 5 میلیون دلار بود. امرسون تا پایان فصل 2018 برای این تیم 23 بازی انجام داد و یک گل به‌ثمر رساند که زیاد آمار قابل قبولی از خود نشان نداده است.

باشگاه ورزشی اتلتیکو مینیرو سال 2019 انتقال امرسون را به بارسلونا اعلام کرد. این بازیکن جوان تحت یک معامله مشترک بین بارسلونا و رئال بتیس به اسپانیا رفت. رئال بتیس و بارسلونا هر دو نصف پول قرارداد مارسون را به تیم اتلتیکو مینیرو دادند. امرسون دو فصل برای رئال بتیس بازی کرد و بعد از دو فصل به بارسلونا پیوست.

روز آخر نقل و انتقالات فوتبال اروپا تیم تاتنهام اعلام کرد امرسون رویال با قراردادی پنج ساله به انگلیس آمده است. امرسون با 25.8 میلیون پوند به این تیم رفت.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار