کدخبر : 18403 تاریخ انتشار :
A

کاپیتان یونایتد: این فصل چیز دیگری ارائه می‌دهیم

کاپیتان یونایتد: این فصل چیز دیگری ارائه می‌دهیم

برونو فرناندز، ستاره منچستر یونایتد، به هواداران وعده داد که عملکرد آنها در فصل ۲۵-۲۰۲۴ درخشان‌تر از فصل‌های پیش خواهد بود.

به گزارش ورزش 360، منچسترسیتی و منچستر یونایتد در چارچوب جام خیریه یا همان سوپرجام انگلیس به مصاف هم‌دیگر رفتند و در پایان شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند در ضربات پنالتی با نتیجه ۷-۶ به پیروزی برسند. پس از پایان بازی برونو فرناندز که عملکرد قابل‌قبولی را ارائه درباره شکست تیمش صحبت کرد.

او گفت:«همه ما می‌دانستیم که می‌خواهیم سوپرجام را ببریم. فکر می‌کنم لحظات خوبی در بازی داشتیم. باید نکات مثبت را ببینیم و تلاش کنیم که نکات منفی را رفع کنیم.»

در مورد بازیکنانی که تازه از تعطیلات برگشته‌اند، او گفت:«فکر می‌کنم این مسئله برای هر دو تیم مشابه بود، آنها هم بازیکنانی داشتند که تازه برگشته بودند. این مشکل ما نبود. موضوع این نبود که به اندازه کافی آماده نیستیم، همه در حال تلاش کردن بودند.»

او همچنین افزود:«آنچه که فصل گذشته انجام دادیم، چیزی نیست که این باشگاه می‌خواهد و ما هم از خودمان انتظار داریم. ما می‌خواهیم این فصل چیز دیگری ارائه دهیم. به نظرم در این فصل از فصل‌های قبل بهتر خواهیم بود.»

فرناندز در پایان گفت:«ما همه چیزمان را خواهیم داد تا هواداران از این فصل لذت ببرند. ما می‌خواهیم این فصل متفاوت باشد.»

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار